امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز جوان و روز مهندس

سه شنبه یکم اسفند 1402 ساعت 2:19 ب ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز جوان و روز مهندس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز مهندس دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی روز جوان یازدهم شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز مهندس سالروز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک اعتلا و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که با تلاش و همت برای سرفرازی کشورشان گام بر می دارند. در ایران اسلامی جوانان غیور ما با شهادت، جهاد علمی، رونق تولید و... با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیشرفت ایران اسلامی دارند.
جوانان ما در جبهه جهاد علمی و جهاد فرهنگی در دانشگاه ها بسیار خوش درخشیده اند.ایران اسلامی از نظر انتشار مدارک علمی در ۲۰۲۳ رتبه را۱۴ در جهان و جایگاه نخست را در بین کشورهای اسلامی از آن خود کرد. جهش علمی جوانان ما با تاکید بر تهذیب و توجه به مبانی اخلاقی بوده است و این پیشرفت های علمی، علم نافع را که به رشد بشریت کمک می کند، به ارمغان آورده است.
اینجانب ضمن پاسداشت این ایام خجسته، روز جوان و روز مهندس را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی به ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی قم تبریک و تهنیت عرض می نمایم. سربلندی، بهروزی و شادکامی جوانان ایران اسلامی را که در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارند را از خداوند متعال مسئلت دارم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود