امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت دهه مبارک فجر

سه شنبه یازدهم بهمن 1401 ساعت 1:31 ب ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت دهه مبارک فجر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ، با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ولایت مدار و شهید پرور ایران به ویژه جامعه دانشگاهی صنعتی قم تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر و لیال عشر
انقلاب اسلامی ایران نماد استکبار ستیزی ، وحدت و یکپارچگی ملت ایران در سایه  اسلام، قرآن و رهنمودهای امام خمینی (ره) است. بی شک انقلاب شکوهمند اسلامی که از دل ملت برخواسته و این چنین مقتدردر کل دنیا به عنوان نمونه ای کم نظیر در حال رشد و شکوفایی است، بر دشمنان زیادی غلبه کرده است و این مهم محقق نمی شد مگر با نثار خون شهدایی که یاد و خاطره شان همیشه در کتاب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خود نمایی می کند.
تحریم های خصمانه، برنامه ریزی برای اغتشاشات در کشور، ترور سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی،  ترور دانشمندان هسته ای، توطئه و کارشکنی های متعدد و... اینها نشانگر به ستوه آمدن دشمن از عزت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه است. دشمنان ما این قدر کوته فکر و کوته بین هستند که نمی دانند این ملت با داشتن رهبری فرزانه در مقابل همه این نقشه های شوم خواهد ایستاد و شکوه و سربلندی ایران عزیز را به رخ جهانیان خواهد کشید.
در این بین وظیفه دانشگاهیان بسیار خطیر و سنگین است. همان طور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب به  جوانان، دانشگاه ها وپژوهش نگاه ویژه ای داشتند، باید بکوشیم تا با جهاد علمی هرگونه وابستگی مان را به دیگر کشورها قطع کنیم. این مهم با همکاری و همدلی  جامعه دانشگاهی محقق می شود.
اینجانب فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران به ویژه جامعه دانشگاهی صنعتی قم تبریک و تهنیت عرض نموده و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهمن ۵۷ باآرمان  های امام راحل (ره) تجدید میثاق می نماییم. امید است با تلاش مضاعف در تربیت مهندسانی متدین و متعهد در سربلندی ایران اسلامی گام موثری برداریم.
 
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود