امروز : شنبه ششم مرداد 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

اطلاعیه امور تغذیه

چهارشنبه ششم مهر 1401 ساعت 3:50 ب ظ
اطلاعیه امور تغذیه
احتراماً ضمن عرض خیرمقدم و آرزوی سلامتی خدمت دانشجویان گرامی، به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رساند که؛ امکان رزرو غذا از طریق کارتابل آموزشی قسمت امور تغذیه جدید (https://erp.qut.ac.ir/Hermes ) در روزهای فعال آموزشی (روزهای شنبه تا چهارشنبه بر اساس برنامه اداره امور تغذیه) میسر خواهد بود. زمان ‌بندی و نحوه توزیع و سرو غذا به شرح ذیل می‌باشد ساعت‌های توزیع و محل سرو غذا برای دانشجویان به شرح ذیل می‌باشد:
 صبحانه و شام: صبحانه با وعده شام روز قبل از ساعت 19:30 الی 30 :20 در محل خوابگاه توزیع می گردد.
 نهار: از ساعت 11:30 الی 13:15 در محل سلف مرکزی داخل دانشگاه (دانشجویان خوابگاهی با توجه به برنامه کلاسی خود، برای وعده نهار علاوه‌ بر سلف داخل دانشگاه می‌توانند سلف خوابگاه را نیز انتخاب نمایند) دانشجویان محترم باید حداقل 3 روز قبل از تاریخ مدنظر برای رزرو غذا اقدام نمایند (دانشجویان محترم نهایت دقت در انتخاب سلف توزیغ غذا را داشته باشند)
 تحویل غذا صرفاً با کارت دانشجویی میسر می باشد. کارشناس محترم اداره امور تغذیه در روزهای غیرتعطیل (شنبه تا چهارشنبه) و ساعت‌های اداری (8 تا 15) برای رفع مشکلات پیش‌بینی‌نشده فرآیند رزرو غذا و یا هرگونه موارد مشابه دیگر، با کمال افتخارآماده پاسخ‌گویی و راهنمایی از طریق شماره تماس 36641601-025 داخلی 205 (اداره تغذیه) می‌باشد.  در صورت رزرو غذا و عدم دریافت آن بیشتر از 2 وعده در ترم،غذایی رزرو شده به قیمت تمام شده محاسبه و اعمال می گردد. ضمناً امکان کنسل نمودن غذای رزرو شده حداکثر تا 48 ساعت قبل امکان پذیر می باشد.
(امور دانشجویی)
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود