امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

حضور انتشارات دانشگاه صنعتی قم در سی‌ و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

یکشنبه بیست و پنجم اردیبهشت 1401 ساعت 9:0 ق ظ
حضور انتشارات دانشگاه صنعتی قم در سی‌ و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب با حضور ۱۷۰۰ ناشر در مصلی به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود. علاوه بر این تعداد، ۱۱۰۰ ناشر در فضای مجازی کتاب‌هایشان را در معرض دید و انتخاب مخاطبان قرار داده اند.  همچنین کتاب‌های ۱۷۰ ناشر خارجی در این دوره از نمایشگاه ارائه شده است.
لازم به ذکر است، انتشارات دانشگاه صنعتی قم با شش کتاب با عناوین برندسازی و مدیریت برند،گودبرداری‌های عمیق،پایگاه های داده توزیع شده (جلد اول و دوم)، فیلترهای وفقی، مواد و دستگاه های پیزوالکتریکی و فرایندهای موثر در تضمین کیفیت در این نمایشگاه حضور فعال داشته است.
با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که این نمایشگاه به صورت فیزیکی و مجازی برگزار می‌شود، با همکاری شرکت پست کتاب‌ها به صورت رایگان برای مخاطبان ارسال خواهدشد. در این دوره میزان یارانه پرداختی به دانشجویان و اعضای هیات علمی افزایش چشمگیری داشته است.تخفیف در نظر گرفته شده برای خرید کتاب از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در بخش فروش مجازی و حضوری به ۱۰ درصد می‌رسد. در سقف یارانه برای دانشجویان و طلاب ۳۵۰ هزار تومان و برای اساتید ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
عریض شدن راهروهای نمایشگاه و اضافه شدن دستگاه های تهویه در سالن‌های اصلی، نظارت بر واکسینه شدن دو دوز تمام متصدیان و دست‌اندرکاران نمایشگاه و همکاری سازمان هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی برای بررسی میدانی و تزریق واکسن در فضای نمایشگاه، تمهیداتی است که برای رعایت دستور العمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در این دوره اندیشیده شده است.

 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود