امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار هیأت‌رئیسه دانشگاه صنعتی قم با رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

شنبه بیست و چهارم مهر 1400 ساعت 8:44 ق ظ
دیدار هیأت‌رئیسه دانشگاه صنعتی قم با رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان
به‌گزارش روابط‌عمومی دانشگاه: هیأت‌رئیسه دانشگاه صنعتی قم با حجت‌الاسلام و المسلمین مطهری پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دیدار و گفتگو کردند.
 در این دیدار دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت : در شرایط کرونا و تعلیق در سفرهای زیارتی، مسئولین دانشگاه صنعتی قم با برنامه‌ریزی‌های خاص و ویژه‌ای  ارتباط معنوی دانشگاهیان را با اماکن زیارتی به‌ویژه کربلای معلی و مکه مکرمه حفظ کرده‌اند  .
وی افزود :فضای مجازی فرصت مغتنمی است که با تولید محتوای فرهنگی و مذهبی این فاصله از بین برده شود. انتشار عکس و یادآوری خاطرات زائرین به‌ویژه دانشجویان و کسانی که برای اولین‌بار به اماکن زیارتی مشرف شده‌اند از جمله برنامه‌های هدفمند دانشگاه صنعتی قم در راستای حفظ ارتباط معنویات معنوی دانشگاهیان با عتبات عالیات می باشد.
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر قربانی مبین رئیس دفتر نهاد مقام‌معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم گفت: دانشگاه صنعتی قم در تولید محتوای فرهنگی و مذهبی از طریق فضای مجازی بسیار موفق عمل کرده‌است.
 وی با اشاره به جایگاه فرهنگی و دینی شهر مقدس قم افزود : دانشگاه صنعتی قم آمادگی این را دارد تا در زمان کرونا،محتواهای فرهنگی و مذهبی را از طریق فضای مجازی در اختیار  سایر دانشگاه‌های کشور  قرار دهد.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود