امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

خواسته ای که پس از سال ها برآورده شد

چهارشنبه بیست و یکم آبان 1399 ساعت 10:3 ق ظ
خواسته ای که پس از سال ها برآورده شد
بالاخره پس از پیگیری های چندین ساله، مطالبه دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در خصوص احداث پل هوایی در مقابل این دانشگاه محقق شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛  از بدو تاسیس دانشگاه صنعتی قم تاکنون،  همواره تردد دانشجویان دانشگاه بدلیل مجاورت دانشگاه با جاده قدیم  قم – تهران که به عنوان یکی از شاهراه های اصلی مواصلاتی کشور محسوب می شود ، با مخاطرات و حوادث ناگواری همراه بوده است . تردد ماشین های سنگین و سرعت زیاد وسایل نقلیه در این جاده  بارها باعث  تصادف و بوجود آمدن خسارت های جانی و مالی زیادی  برای دانشجویان شده است .
اهمیت حفظ جان دانشجویان باعث شد  که درخواست احداث پل هوایی بعنوان یک مطالبه جدی از سوی دانشجویان ومسئولین دانشگاه از همان سالهای اولیه تاسیس دانشگاه مطرح شود.درسالهای اخیر با توسعه دانشگاه ، افزایش تعداد دانشجویان و به تبع آن افزایش تردد دانشجویان،  نیاز به احداث پل هوایی عابر پیاده بیش از پیش نمایان شد.
درنهایت ، مطالبه مکرر دانشجویان در خصوص احداث پل هوایی و پیگیری های مجدانه مسئولین دانشگاه باعث شد علی رغم مشکلات موجود، مسئولان مربوطه استانی با اهتمام ویژه به این موضوع ، با رایزنی وکسب موافقت های لازم،  این خواسته وآرزوی دیرینه دانشگاه را در جهت حفظ جان دانشجویان و ایجاد آرامش و امنیت آنها برآورده نمایند. به این منظور با تلاش و همت مسئولین ذی ربط یکی از پل های هوایی اطراف دانشگاه پس از جانمایی و جابجایی  تیر برق های مجاور، به روبروی این دانشگاه منتقل شد.
جامعه دانشگاهی صنعتی قم بدینوسیله از زحمات و پیگیری های دکتر امیر آبادی نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی، دکتر سقاییان نژاد شهردار قم ، معاونین محترم دادستان عمومی و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری، مدیرعامل  محترم شرکت برق منطقه ای استان، روسای محترم سازمان ترافیک استان و پلیس راهور ناجای استان، جهت جامه عمل پوشاندن به مطالبه چندین ساله دانشجویان و انتقال پل هوایی به مجاور دانشگاه ، تشکر و قدردانی می نماید.




   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود