امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار هیات رئیسه دانشگاه با دکتر زاکانی نماینده مردم شریف قم

یکشنبه نوزدهم مرداد 1399 ساعت 1:24 ب ظ
دیدار هیات رئیسه دانشگاه با دکتر زاکانی نماینده مردم شریف قم

همزمان با شب عید سعید غدیر خم، رئیس دانشگاه و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با دکتر زاکانی نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این دیدار دکتر رضایی نور با برشمردن برخی از دستاوردها و افتخارات دانشگاه صنعتی قم در دوازده سال گذشته به بیان چشم‌انداز توسعه دانشگاه تا افق سال ۱۴۰۴ پرداختند. رضایی نور با اشاره به مشکلات ملکی دانشگاه، برطرف نمودن آن را عاملی مهم در جهت شتاب بخشیدن به رشد و توسعه دانشگاه قلمداد نمود. وی اخذ مجوز جذب دانشجوی بین المللی بدون کنکور را به عنوان یکی دیگر از مطالبات دانشگاهیان صنعتی قم در این دیدار مطرح نمود. رئیس دانشگاه صنعتی قم ابراز امیدواری کرد با توجه به نگاه علمی و جایگاه دانشگاهی نماینده شهر قم ، رایزنی های لازم جهت تحقق این مطالبات بزودی آغاز گردد. 
در ادامه این دیدار دکتر زاکانی با تبریک عید سعید غدیر خم ، لزوم حرکت دانشگاه در مسیر انقلاب و مطابق با بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را خواستار شد. ایشان همچنین با قول مساعد جهت بازدید از دانشگاه صنعتی قم بر پیگیری مطالبات این دانشگاه از مبادی ذیربط تاکید نمود.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود