امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

نشست صمیمانه رئیس دانشگاه صنعتی قم با کارکنان حوزه ریاست

دوشنبه شانزدهم تیر 1399 ساعت 9:24 ق ظ
نشست صمیمانه رئیس دانشگاه صنعتی قم با کارکنان حوزه ریاست
نشست صمیمانه رئیس دانشگاه صنعتی قم با کارکنان حوزه ریاست با هدف ارائه نقطه نظرات،پیشنهادات و انتقادات  همکاران این حوزه ، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نشست که با حضور کارکنان حوزه های حراست، روابط عمومی، طرح و برنامه، نظارت و ارزیابی، انفورماتیک و دفتر ریاست برگزار شد، هر یک از حضار مطالبات، پیشنهادات و انتقادات خود را جهت عملکرد بهتر این حوزه درفضایی کاملا صمیمی ، مطرح نمودند.
دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه با تشکر از تلاش های  بی وقفه و ثمر بخش کارکنان حوزه ریاست،کارکردن درحوزه ریاست را سخت و طاقت فرسا قلمداد نمود و افزود فعالیت دراین حوزه محدود به زمان و مکان نمی باشد. وی افزود: با این وجود انتظار می رود انگیزه، خلاقیت و عملکرد کارکنان این حوزه الگویی برای سایر قسمت های دانشگاه باشد.
درادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر قربانی مبین رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با قدردانی از فعالیت کارکنان ، همدلی بوجود آمده درپرسنل دانشگاه و عزم و اراده همگانی برای توسعه و پیشرفت دانشگاه را ستود و دربخشی از سخنان خود گفت : پاداش عزم جهادی خدمت به خلق بعهده خالق است و اجر آن را نمی شود با پاداش های  مادی این دنیا مقایسه کرد. لذا مطمئن باشید که زحمات خالصانه و شبانه روزی شما توشه ای  گرانبها برایتان خواهد بود.
در پایان نیز کارکنان حوزه ریاست از زحمات بی دریغ دکتر رضایی نور و هیات رئیسه ، در رشد و توسعه همه جانبه دانشگاه و بهبود فراِیند های اداری دانشگاه ، توجه ویژه به تجهیز وبروزرسانی امکانات دیجیتال حوزه انفوماتیک و همچنین پیگیری  و مساعدت های بعمل آمده در زمینه تبدیل وضعیت شغلی همکاران تقدیر و تشکر بعمل آوردند.







   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود