امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دربازدید ریاست دانشگاه از پروژه‌های عمرانی مطرح گردید: سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه های عمرانی همزمان با خرید تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی.

سه شنبه سیزدهم خرداد 1399 ساعت 10:10 ق ظ
دربازدید ریاست دانشگاه از پروژه‌های عمرانی مطرح گردید: سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه های عمرانی همزمان با خرید تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی.
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه، دکتر رضایی نور به همراه معاون اداری مالی، معاون دانشجویی، مدیر مالی، مدیر حوزه ریاست و مدیر فنی از پروژه‌های درحال اجرای دانشگاه بازدید بعمل آوردند.
در بازدید از پروژه‌های فاز ۳ کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و مرکز نوآوری، ریاست دانشگاه با تاکید بر تسریع روند اجرایی کار، تجهیز و خرید دستگاه‌ها و لوازم آزمایشگاهی به صورت همزمان با اجرای پروژه‌ها را نیز خواستار شدند، به شکلی که پس از تکمیل این پروژه‌ها بتوان بلافاصله با استقرار دستگاه های کارگاهی و آزمایشگاهی ،  نسبت به افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها اقدام نمود.
ایشان در ادامه از مهندس نوری مدیر فنی دانشگاه خواستند با توجه به مطالبات اساتید و دانشجویان ، درصورتی که پیمانکاری در بازه زمانی مورد توافق نتواند به تعهدات خود عمل نماید،بدون هیچ گونه اغماضی نسبت به تغییر پیمانکار طبق مقررات اقدام نماید.
ساخت زمین چمن مصنوعی از دیگر پروژه های مورد بازدید دکتر رضایی نور و هیات همراه بود که پس از گزارش دکتر مرجانی از نوع چمن خریداری شده و سایر اقدامات درحال اجرا،سرعت بخشیدن به فضاسازی اطراف زمین و حصارکشی آن مورد تاکید ریاست دانشگاه قرارگرفت.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود