امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

جلسه شورای کارآفرینی و ارتباط با صنعت با موضوع انتخاب طراح مرکز نوآوری برگزار شد

شنبه سی ام فروردین 1399 ساعت 10:58 ب ظ
جلسه شورای کارآفرینی و ارتباط با صنعت با موضوع انتخاب طراح مرکز نوآوری برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، جلسه شورای کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی قم با موضوع انتخاب طراح مرکز نوآوری و با حضور تمامی اعضا به صورت مجازی برگزار شد. در این جلسه ضمن بررسی سوابق پیشنهاد دهندگان طراحی مرکز نوآوری در سامانه ستاد ایران، طراح نهایی طرح توسعه مرکز نوآوری دانشگاه انتخاب شد. داشتن سابقه طراحی فضاهای کار اشتراکی، سابقه اجرای پروژه‌های مشابه و زمان‌بندی ارائه طرح نهایی از معیارهای اصلی انتخاب طراح بوده است. زمان‌بندی ارائه فاز اول توسعه مرکز نوآوری شامل طراحی مطابق با معیارهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا تاریخ 15 خرداد 1399 تعیین شد.
در ادامه جلسه، مدل‌های مختلف مدیریت فضای کار اشتراکی، شتابدهنده تقاضامحور و برگزاری دوره‌های آموزشی و منتورینگ بررسی شد و مقرر شد در جلسات آتی پس از بررسی‌های لازم در خصوص مدل مالی و خروجی‌های مرکز نوآوری در مورد نحوه‌ واگذاری به بخش خصوصی تصمیم‌گیری شود.
شایان ذکر است طرح توسعه مرکز نوآوری دانشگاه در تابستان 1398 با راه‌اندازی بخش ستادی این مرکز و ارائه خدمات مشاوره، بازدیدهای فناورانه و حمایت از کسب و کارهای نوپا کلید خورده است و در حال حاضر با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این مرکز در حال گسترش فضای فیزیکی و آغاز به کار اولین فضای کار اشتراکی در استان قم با هدف گسترش فضای کارآفرینی و حمایت همه جانبه از کسب و کارهای نوپا در سطح استان است.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود