امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

نشست صمیمانه مسئولین دانشگاه با دانشجویان خوابگاه مفید پسران

چهارشنبه بیست و نهم آبان 1398 ساعت 3:26 ب ظ
نشست صمیمانه مسئولین دانشگاه با دانشجویان خوابگاه مفید پسران
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: در راستای تعامل دوسویه مسئولین دانشگاه با دانشجویان، هیات رئیسه دانشگاه ضمن بازدید از خوابگاه دانشجویی پسرانه مفید در جریان نظرات، پیشنهادات وانتقادات دانشجویان قرار گرفتند.
در این نشست دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم پیشرفت های یکسال اخیر دانشگاه را مرهون زحمات مسئولین، اساتید و کارکنان دانشگاه و همچنین حمایت های بی دریغ دانشجویان دانست.
وی گفت: دانشگاه صنعتی قم به عنوان دانشگاهی در حال توسعه در یک سال اخیر با توسعه و بهسازی فضاهای فیزیکی دانشگاه از جمله بهسازی مسیرهای دسترسی، ساخت دانشکده برق و کامپیوتر، توسعه کتابخانه دانشگاه، ساخت حوزه های ستادی معاونت های آموزشی و پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی و اداری و مالی، ساخت حوزه دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، ساخت مجتمع کارگاهی و آزمایشگاهی به مساحت 2650 متر مربع، ساخت مرکز محاسبات سریع و... رفاه دانشجویان، اساتید و کارکنان را به ارمغان آورده است.
وی افزود : جذب 9 هیات علمی جدید،  بهبود فعالیت های مرکز آموزش های آزاد و مجازی، انعقاد تفاهم نامه های علمی و پژوهشی، افزایش حضور اساتید در کنفرانس های ملی و بین المللی، انجام 12 طرح نوآورانه اساتید در مرکز نوآوری دانشگاه، راه اندازی اولین باشگاه توانمند سازی استارت آپ ها و... از جمله پیشرفت های چشمگیر دانشگاه در حوزه های علمی و پژوهشی است.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر قربانی مبین مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه دوره جوانی را بهترین دوره جهت علم آموزی و کسب تجربه دانست و افزود: برای داشتن دانشگاهی بهتر از لحاظ علمی و فرهنگی باید همه با هم یک دل و یک مسیر باشند.
در پایان دانشجویان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مسئولین دانشگاه به ویژه دکتر رضایی نور جهت ایجاد تغییرات چشمگیر در دانشگاه،درخواست های خود را در زمینه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی را مطرح کردند و خواستار پیگیری آن شدند.


   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود