امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13آبان

یکشنبه دوازدهم آبان 1398 ساعت 11:22 ق ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13آبان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: رئیس دانشگاه صنعتی قم طی پیامی یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی را به جامعه دانشگاهی تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
یوم الله 13 آبان در تاریخ  شکوهمند انقلاب اسلامی ایران روز جاودانه ای است. در این روز دانشجویان پیرو خط امام  که با تأسی از آموزه های امام راحل از دخالت های آمریکا در کشورها و دشمنی سردمداران آن با ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به جوش و خروش آمده بودند، لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.
 این فداکاری و از خود گذشتگی جوانان و نوجوانان  آن قدر حائز اهمیت بود که حضرت امام خمینی (ره) آن را به‌ عنوان انقلاب دوم تعبیر کردند و برای همیشه در تقویم جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای انقلاب اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، فرارسیدن سالروز سیزده آبان این روز بزرگ که نشانگر بینش، آگاهی و از خودگذشتگی دانش آموزان و دانشجویان  در عرصه مبارزه با استکبار و بیدادگری است را  به جامعه دانشگاهی کشور به ویژه جامعه دانشگاهی صنعتی قم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.  
شایان ذکر است دانشگاهیان ولایت مدار صنعتی قم همچون گذشته، همگام با اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی 13 آبان، حضوری پرشور خواهند داشت و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می کنند.

 

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود