امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

افتتاح پروژه ای دیگر در دانشگاه صنعتی قم

جمعه شانزدهم فروردین 1398 ساعت 1:49 ب ظ
افتتاح پروژه ای دیگر در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم از افتتاح ساختمان جدید دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه در فروردین ماه سال جاری خبر داد.
دکتر رضایی نور ضمن تبریک مجدد سال نو گفت: با توجه به کمبود فضاهای آموزشی و عدم کیفیت مطلوب برخی کلاس های موجود، طی برنامه ریزی های صورت گرفته با توجه به این که دانشکده فنی و مهندسی از قدیمی ترین دانشکده های دانشگاه صنعتی قم بوده است و قدمت آن به سال ۱۳۸۷ یعنی همزمان با تاسیس دانشگاه برمی گردد، ساخت دانشکده جدید فنی و مهندسی در اولویت کار مسئولین دانشگاه قرارگرفت.
وی افزود: ساخت این دانشکده از ابتدای بهمن ماه سال ۱۳۹۷ شروع شده است که با تأمین اعتبار از طریق کمک های خیرین و تلاش های بی وقفه همکاران معاونت اداری و مالی با حداقل هزینه در حداقل زمان ساخته شده است که در فروردین ماه سال جاری افتتاح می شود.
دکتر رضایی نور گفت: دانشکده فنی و مهندسی در فضایی به مساحت ۵۴۰ متر مربع با ۱۰ کلاس آموزشی و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی ایر واشر با طراحی کاملا مهندسی و کارآمد ساخته شده است.
رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: با ساخت این دانشکده علاوه بر شناسنامه دار شدن فضاهای آموزشی، شاهد تمرکز محیط های آموزشی خواهیم بود.
دکتر رضایی نور ضمن تقدیر از زحمات کارکنان معاونت اداری و مالی افزود: به منظور رفاه حال دانشجویان، ساخت این دانشکده حتی در تعطیلات بین دو ترم و عید نوروز نیز ادامه داشته است و همکاران مربوطه با تلاش های شبانه روزی اقدامات لازم جهت تدارک و آماده‌سازی دانشکده فنی و مهندسی به منظور افتتاح هر چه سریعتر در فروردین ماه سال ۱۳۹۸اجرا کردند.



   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود