امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

توسعه آموزش و پژوهش در دانشگاه صنعتی قم

دوشنبه سیزدهم اسفند 1397 ساعت 2:26 ب ظ
توسعه آموزش و پژوهش در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه :به منظور توسعه پژوهش و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از مشارکت و همکاری های علمی، تفاهم نامه همکاری فی ما بین دانشگاه صنعتی قم و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور منعقد شده است.
این تفاهم نامه در قالب همکاری جهت توسعه مرکز نوآوری دانشگاه در قالب حمایت های مالی و غیرمالی، همکاری در زمینه اجرای ۲۰طرح تحقیقاتی، 5 طرح پسا دکتری،10ثبت اختراع بین المللی و 20 واحد از واحدهای مرکز نوآوری دانشگاه در راستای سیاست ها و اولویت های تحقیقاتی صندوق و حمایت از انجمن های علمی دانشجویی منعقد شده است.
در این تفاهم نامه دانشگاه متعهد می گردد داوری لازم در خصوص طرح های تحقیقاتی،پسا دکتری، استاد میزبان و پژوهشگر را در قالب فرم های مصوب صندوق انجام و طرح های مورد تایید را به همراه مستندات داوری به صندوق ارسال نماید.
همچنین پس از ارسال طرح به صندوق ، ارزیابی و داوری طرح توسط دانشگاه صنعتی قم صورت می گیرد و سپس جهت تایید نهایی در کمیته تخصصی صندوق مطرح خواهد شد.
طبق این تفاهم نامه دانشگاه متعهد می شود ضمن نظارت بر کار پژوهشگران،جهت استفاده آنها از آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه مساعدت و همکاری لازم را داشته باشد.
شایان ذکر است این تفاهم نامه با امضای دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم و دکتر نصرت الله ضرغام رئیس پژوهشگران و فناوران کشور به مدت 5 سال قابل اجرا می باشد.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود