امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

نشست هم اندیشی اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی قم با ریاست دانشگاه

یکشنبه پانزدهم مهر 1397 ساعت 10:10 ق ظ
نشست هم اندیشی اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی قم با ریاست دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: نشست هم اندیشی اساتید عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی قم با دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه و دکتر کفایتمند غیور مشاور عالی ریاست برگزار شد.
در این نشست اساتید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی دکتر رضایی نور و دکتر کفایتمند غیور به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات در خصوص بهبود روندهای آموزشی و پژوهشی پرداختند.
دکتر رضایی نور با اشاره به جایگاه و نقش بی بدیل اساتید در جامعه از زحمات و تلاش های بی وقفه اساتید تشکر و قدر دانی کرد. وی گفت: دانشگاه صنعتی قم به عنوان دانشگاهی در حال توسعه، با حضور اساتید جوان، نخبه و فعال می بایست از لحاظ آموزشی و پژوهشی به یکی از دانشگاه های سرآمد کشور ارتقا یابد. به همین منظور در چند ماه اخیر پیگیری های لازم جهت تبدیل وضعیت استخدامی اساتیدصورت گرفته است.
رئیس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به رسالت خطیر دانشگاه صنعتی قم در استان اظهار داشت: اساتید به عنوان بازوی کمکی و اجرایی در دانشگاه می توانند در رشد و ارتقای همه جانبه دانشگاه بسیار دخیل باشند. بی شک اساتید با بر خورداری از دانش فنی و تخصصی با ارائه ی طرح های کاربردی می توانند ما را در بهبود مسائل مربوط به دانشگاه از جمله اصلاح روندها و رویه های جاری، اجرای طرح های عمرانی و... یاری کنند.
وی از گسترش و تغییر ساز و کار دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه خبر داد و افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و با حمایت های اساتید و کارکنان ان شاءالله از طریق دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه، شاهد ارائه خدامات بهتر، ارتقای کارآیی و اثربخشی سازمانی واصلاح فرآیندها باشیم.
دکتر رضایی نور خاطر نشان ساخت: به منظور بهبود کیفیت آموزشی و پژوهشی ضمن حمایت های همه جانبه از اساتید، انتخاب اساتید برتر آموزشی و پژوهشی را پیگیری خواهیم نمود.
 
وی افزود: همه تلاش خود را برای تبدیل دانشگاه صنعتی قم به دانشگاهی علمی ، پژوهشی و معنوی همراه با پویایی، نشاط و وفاق سازمانی خواهم نمود. بی شک عملی و اجرایی نمودن تمامی این برنامه ها، همکاری و همدلی شما عزیزان را می طلبد.
در پایان رئیس دانشگاه صنعتی قم از بهبود خدمات رفاهی خبر داد و گفت: جهت بهبود خدمات رفاهی اساتید و کارکنان برنامه ریزی های ویژه ای صورت گرفته است و اقدامات اولیه در این خصوص در حال اجرا می باشد.
شایان ذکر است با موافقت رئیس دانشگاه صنعتی قم مقرر شد طی برنامه ریزی های لازمه روندها و رویه ها در خصوص اعطای گرنت پژوهشی اصلاح شود، تسویه طرح های پژوهشی سریعتر انجام گیرد، تشویق مقالات طبق آیین نامه های ISC،ISI،Q4 اعمال شود، مغایرت امتیازات ارزشیابی ترمهای گذشته بررسی و پرداخت گرنت نقدی بدون اعمال مالیات ده درصدی انجام شود. نماینده هیات اجرایی جذب در جلسات کارگروه صلاحیت علمی حضور یابد، محدودیت پرداخت گرنت به اساتیدی که دردوره قبل استفاده نموده اند برداشته شود.در صورت امکان کتابخانه جهت استفاده بهتر و بیشتر کاربران به مخزن باز تبدیل شود. پرداخت حق التدریس های معوقه در اسرع وقت انجام شود. به منظور ارتباط هر چه بیشتر انجمن های علمی با مدیران گروه دفتر انجمن های علمی به دانشکده ها انتقال یابد. همچنین جهت رفاه حال اساتید اتاقی به استراحت آنها اختصاص یابد.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود