امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار رئیس دانشگاه صنعتی قم با نماینده مردم شریف و شهید پروراستان قم در مجلس شورای اسلامی

چهارشنبه یازدهم مهر 1397 ساعت 4:6 ب ظ
دیدار رئیس دانشگاه صنعتی قم با نماینده مردم شریف و شهید پروراستان قم در مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با دکتر امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه و نماینده مردم شریف و شهید پرور استان قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دکتر رضایی نور ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بی دریغ دکتر امیرآبادی فراهانی از دانشگاه صنعتی قم، به بیان اقدامات انجام شده در چند ماه اخیر در این دانشگاه پرداخت.
وی اظهار داشت: به حول و قوه الهی و با تلاش شبانه روزی تیم مدیریتی دانشگاه صنعتی قم در تابستان توانستیم دانشکده برق و کامپیوتر را تاسیس کنیم که با این اقدام 30 درصد به فضای آموزشی دانشگاه اضافه شده است. تاسیس کتابخانه شهید نقی مشکوة السادات و تاسیس سالن ورزشی شهید شهریاری از جمله اقدامات ضروری در سال تحصیلی جدید بوده است که جلب رضایت و نشاط دانشجویان را به ارمغان آورده است.

دکتر رضایی نور افزود: آغاز فرایند احداث زمین کیلومتر 9 با تدوین طرح جامع، تسطیح و محوطه سازی دانشگاه، آغاز عملیات تاسیس زمین چمن مصنوعی، پیگیری جهت رفع معضلات ملکی ساختمان فعلی دانشگاه و آسیب شناسی و اصلاح روندها و رویه های دانشگاه از دیگر اقدامات انجام شده در تابستان سال جاری بوده است.
دکتر امیرآبادی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار به اهمیت جایگاه دانشگاه ها پرداخت. وی با اشاره به نقش مهم دانشگاه ها در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، وظیفه رؤسای دانشگاه ها را بسیار خطیر و حساس قلمداد کرد و افزود: جامعه دانشگاهی باید پاسدار ارزش های انقلابی باشد. در این برهه از زمان با توجه به تهدید ها و تحریم های دشمنان قسم خورده انقلاب، نقش دانشگاهیان در حفظ آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع از خون شهدا بسیار مهم و اساسی خواهد بود.

عضو هیات رئیسه و نماینده مردم شریف و شهید پرور استان قم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: ایجاد روحیه وحدت و همدلی در بین دانشجویان به ویژه تشکل های سیاسی و پرهیز از پرداختن به حواشی در رشد و بصیرت افزایی دانشگاهیان تاثیر بسزایی خواهد داشت.وی افزود: تشکل های دانشجویی یکی از بهترین پتانسیل ها جهت ارتقای همه جانبه ی دانشگاه ها هستند که مسئولین باید به خوبی آنها را شناسایی و در مسیر درست هدایت کنند.
در پایان دکتر امیرآبادی فراهانی ضمن اعلام زمانی برای بازدید از دانشگاه صنعتی قم، از خداوند متعال برای مسئولین خدوم این دانشگاه توفیق خدمت را مسئلت نمود.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود