امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

برگزاری جشن روز مهندس در دانشگاه صنعتی قم

چهارشنبه نهم اسفند 1396 ساعت 7:48 ق ظ
برگزاری جشن روز مهندس در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: جشن روز مهندس  به همت انجمن های علمی دانشجویی و با نظارت مدیریت فرهنگی و اجتماعی با حضور دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه،کارکنان و دانشجویان در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
در ابتدای این مراسم امیر حسین حسینی ثانی دبیر دبیران انجمن های علمی به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی انجمن های علمی دانشگاه پرداخت.
در ادامه دکتر خوشنویسان ضمن تبریک روز مهندس، افزود: دانشگاه صنعتی قم در بحث علمی و پژوهشی رو به رشد است . برگزاری نمایشگاه فن بازار در استان توسط دانشگاه صنعتی قم  و رتبه های دانشجویان در مسابقات علمی و پژوهشی مختلف از جمله نانو، ساخت زیردریایی و ... گواه این است.
البته با توجه به پتانسیل های موجود در دانشگاه صنعتی قم با همت و تلاش هر چه بیشتر باید فعالیت های علمی را در دانشگاه گسترش دهیم.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به آمایش آموزش عالی که از سال گذشته توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر ماموریت گرا شدن دانشگاه ها ابلاغ شد، دانشگاه ها باید به سمت و سوی تخصصی شدن بروند. دانشگاه صنعتی قم نیز در استان محوریت رشته های فنی و مهندسی را عهده دار شده است.
رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: با توجه به اهمیت جایگاه دانشگاه صنعتی قم در استان، دانشجویان و کارکنان باید با همتی مضاعف در ارتقای علمی، پژوهشی ، فرهنگی و... دانشگاه کوشا باشند.
در پایان نیز از دبیران برتر انجمن های علمی دانشگاه (امیر حسین حسینی ثانی " دبیر انجمن صنایع"، مریم منصوری" دبیر انجمن پلیمر" و مسعود ابوالقاسمی " دبیر انجمن مکانیک" تقدیر و تشکر به عمل آمد.
اجرای مسابقه های طنز و استندآپ کمدی از دیگر برنامه های مراسم روز مهندس بوده است.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود