امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

چهارشنبه یازدهم بهمن 1396 ساعت 3:49 ب ظ
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دانشگاهیان صنعتی قم با صدور بیانیه ای فرا رسیدن دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
نصرمن ا... و فتح قریب
بی شک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکی از بزرگ ترین تحولات تاریخ ایران است که در سایه وحدت، همدلی، خودباوری و خدامحوری توانست به ثمر نشیند.
امام خمینی (ره) به سلطه گران شرق و غرب ثابت کرد که می‌توان بنیان نابسامانی ، بی عدالتی و ظلم را ریشه کن کرد و با حمایت و همدلی ملت، با خودباوری و خودشکوفایی به کشوری که مستعمره سلطه گران بوده است استقلال و آزادی را هدیه داد.
 ما دانشگاهیان صنعتی قم بر این باوریم که دهه‌ی مبارک فجر ، روزهای تجدید پیمان با روح پر فتوح امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم است. شهدایی که با خون خود از انقلاب دفاع کردند و ما نیز با جهاد علمی و فرهنگی از انقلاب عزیزمان دفاع خواهیم کرد. ما جوانان دانشگاهی با وجود همه تهدیدها و تحریم ها در کنار رهبر فرزانه مان خواهیم ایستاد و با پیروی از منویات حکیمانه و پدرانه ایشان رشد و شکوفایی را در ایران اسلامی به ارمغان خواهیم آورد.
درحالی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که ایران اسلامی به عنوان یک کشور مقتدر در خاورمیانه قد برافراشته است و حتی نام ایران عزیزمان باعث ترس و وحشت سلطه گران می شود. خداوند بزرگ را شاکریم که انقلابمان این چنین قدرتمند و با شکوه، امنیت و آرامش را نه تنها به ایرانیان بلکه با هلاکت داعش به کشورهای مسلمان منطقه هدیه داده است .
امیدرواریم که با توکل به ایزد متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلیش حضرت حجت (عج) برسانیم.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود