امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

در آستانه اربعین حسینی دانشگاهیان صنعتی قم با شهدای مدافع حرم تجدید میثاق نمودند

چهارشنبه دهم آبان 1396 ساعت 11:34 ق ظ
در آستانه اربعین حسینی دانشگاهیان صنعتی قم با شهدای مدافع حرم تجدید میثاق نمودند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: در آستانه اربعین حسینی هیات رئیسه، کارکنان ،دانشجویان و همچنین پدر شهید صابری و فرزند شهید نبی لو از شهدای مدافع حرم  با پیاده روی به سمت مزار شهدای مدافع حرم  با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاق نمودند.
این پیاده روی با عنوان لاله های شهر ما را به مهمانی فرا می خوانند به همت معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی قم بعد از نماز ظهر و عصر از مقابل نمازخانه دانشگاه با نواختن مارش نظامی توسط گروه علی ابن ابی طالب (ع)  و همچنین ذبح قربانی  به سمت بهشت معصومه و مزار شهدای مدافع حرم آغاز شد.



پس از آن دانشگاهیان دانشگاه صنعتی قم با غبار روبی مزار شهدا ، نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاق نمودند.

در ادامه پدر شهید صابری در سخنرانی خود اظهار داشت: اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم در همه امور موفق و پیروز خواهیم بود. آرامش امروز ما ایرانیان به خاطر درایت ولایت فقیه است و بی شک شهدای مدافع حرم به امر ولی خود یعنی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لبیک گفتند و جان ناقابل خود را فدای اسلام و وطن نمودند.
وی افزود: به لطف خدا شیعیان در این برهه از زمان به جایگاه عظیمی رسیدند. مسلمانان با وحدت خود در دل دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین رعب و و حشت ایجاد می کنند.
در پایان نیز فرزند شهید نبی لو به بیان نحوه شهادت پدرش پرداخت. وی گفت: پدرم به عنوان خط شکن در گروه فاطمیون به جهادگری می پرداخت. در حین کار اول یک تیر به پهلوی پدرم اصابت کرد با این حال پدرم تا آخرین نفس جنگید، تا تیر دیگری  به صورتش می خورد و گوشش را از دست می دهد و جان خون را فدای خانم حضرت زهرا (س)می نماید.



 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود