امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس

جمعه سی و یکم شهریور 1396 ساعت 8:8 ب ظ
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
مقام معظم رهبری:
هشت سال دفاع مقدس ما صرفا یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست ،گنجینه عظیمی است که تامدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند آن را استخراج کند ومصرف کند و سرمایه گذاری کند.
 
دفاع‌ مقدس ،‌ مجموعه‌ای‌ از بی نظیرترین ‌ افتخارات‌ ملت‌ ایران‌ است که به همه جهانیان آموخت، ملت شریف ایران برای حفظ و پاسداری از شرافت ،غیرت و عزت دینی خود چگونه با پایداری و مقاومت در برابر تهاجم دشمنان ایستادگی می کند. بی شک دفاع مقدس تبلور حاکميت ارزش‌هاي متعالي ديني و انقلابي را در مسير حرکت ملت ايران فراهم آورد .
دفاع مقدس ملت ایران افسانه شکست ناپذیری‌ ابرقدرت‌ های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را در هم شکست و‌ یک تجربه آموزنده و الهام بخش را فراروی ملل و جوامع سلطه پذیر قرار داد تا حدی که انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس انگیزه ای قوی جهت قیام هایی دیگر در تاریخ شد.
امروز آمریکا، اسرائیل و دیگر دشمنان قسم خورده این آب و خاک می دانند که ملت شریف ایران استوار چون کوه دماوند در مقابل همه سلطه گری ها ایستاده است . امروز تحریم، تهدید، ترور دانشمندان ایرانی، علم کردن داعش و کشت و کشتار مسلمانان در جای جای جهان نتیجه ای جز پشیمانی و ضرر برای دشمنان نخواهد داشت .
 جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم امیدوار است  با  اتکال به خداوند منان ،عنایات حضرت حجت و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با هم دلی و  همت اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز بتواند در سنگر دانشگاه، از خون شهیدان راه حق و حقیقت دفاع کند و در مسیر رشد، پیشرفت و تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثر و اساسی بردارد.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود