امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دکتر بهرام خوشنویسان با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم به ویژه دانشجویان جدید الورود تبریک گفت.

جمعه سی و یکم شهریور 1396 ساعت 8:6 ب ظ
دکتر بهرام خوشنویسان با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به جامعه دانشگاهی  دانشگاه صنعتی قم  به ویژه دانشجویان جدید الورود تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی را به دانشجویان گرامی به ویژه دانشجویان جدید الورود تبریک گفت. متن  این پیام به شرح ذیل می باشد:
طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
         مصباح الشریعه،ص13 
  با آمدن ماه مهر و آغاز بهار علم ودانش، فصل جدیدی از علم آموزی وپویایی در ایران عزیز خود نمایی می کند.  این روزها شور و نشاط دانش پژوهان، استادان و دانشجويان فعال که بی شک از سرمايه هاي راستين جامعه هستند، وصف ناشدنی است .
دانشگاه فقط محل کسب علم نیست . دانشگاه  به عنوان نهادي اجتماعي، فرهنگي، آموزشي، پژوهشي و كارآفريني و همچنین كانون تفكر و جوشش فكري در جامعه محسوب  می شود . اهمیت دانشگاه به حدی است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در این باره می فرمایند: دانشگاه مرکز سعادت و در مقابل ، شقاوت یک ملت است . از دانشگاه باید سرنوشت یک ملت تعیین شود . دانشگاه خوب یک ملت را سعادتمند می کند و دانشگاه غیر اسلامی ، یک ملت را به عقب می زند.
اینجانب ضمن گرامی داشت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و آغاز هفته دفاع مقدس، شروع سال تحصیلی و آغاز دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم  به ویژه دانشجویان جدیدالورود صمیمانه تبریک عرض نموده و  رشد علمی، دینی و اخلاقی همراه با  سلامتی و سعادت همه شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود