امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پيام رئيس دانشگاه صنعتي قم به مناسبت آغاز سال 1396

سه شنبه یکم فروردین 1396 ساعت 12:6 ق ظ
به گزارش روابط عمومي دانشگاه: دكتر بهرام خوشنويسان رئيس دانشگاه صنعتي قم طي صدور پيامي سال 1396 شمسي را تبريك گفت.
پيام رئيس دانشگاه صنعتي قم به مناسبت آغاز سال 1396

به گزارش روابط عمومي دانشگاه: دكتر بهرام خوشنويسان رئيس دانشگاه صنعتي قم طي صدور پيامي سال 1396 شمسي را تبريك گفت.

متن كامل اين پيام به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

سال 1395 به اتمام رسيد و بهاري ديگر فرا رسيد. بهاري كه به اميد خداوند متعال فقط تحول در طبيعت را به دنبال نخواهد داشت و براي ما ايرانيان تحولاتي بزرگ تر را به ارمغان خواهد آورد.تحولاتي كه باعث سرافرازي هر چه بيشتر ايران عزيزمان شود.

رشد حداكثري در عرصه علم و فناوري. رشد چشمگير در اقتصاد با رونق اشتغال و كسب و كار. رشد و تحول در عرصه هاي بين المللي كه اقتدار هر چه بيشتر ايران عزيزمان را به دنيا نشان خواهد داد و...

اين مهم محقق نخواهد شد مگر با استعانت از خداوند متعال، پيروي از منويات مقام معظم رهبري( مدظله العالي) و وحدت و همدلي هموطنان عزيز با يكديگر.

سال 1396 كه به فرموده مقام معظم رهبري به عنوان سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال نامگذاري شده است، وظيفه دانشگاه ها در پيشبرد اهداف اين سال بسيار خطير شده است. چرا كه دانشگاه ها به خصوص دانشگاه هاي صنعتي با تربيت مهندساني متعهد و متدين مي توانند چرخ هاي اقتصاد و اشتغال كشور را به حركت درآورند. با تعامل هر چه بيشتر صنعت با دانشگاه ها مي توان شاهد افزايش توليد ملي با كيفيت بود و با استقبال ملت فهيم ايران از كالاهاي داخلي، توليد و اشتغال نيز افزايش خواهد يافت.

اینجانب فرارسیدن سال 1396 را خدمت تمامی هموطنان عزيز تبریک عرض می‌نمایم وسالی سرشار از بهروزی، موفقّیت و ایّامی نیک را برای همه به ويژه جامعه دانشگاهي صنعتي قم در ظل توجهات امام عصر روحی و ارواحنا فدا مسئلت می‌نمایم. امیدوارم سال جديد با همدلی و همفکری بيشتر سالی پربرکت برای کشور عزیزمان ایران و سرشار از موفقیت و شادكامي برای شما عزيزان در دانشگاه صنعتي قم باشد.

 

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود