امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

به مناسبت روز مهندس در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد

دوشنبه شانزدهم اسفند 1395 ساعت 9:18 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم روز مهندس با حضور دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم
به مناسبت روز مهندس در دانشگاه صنعتی قم  برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم روز مهندس با حضور دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم، جمعی از  کارکنان و دانشجویان در سالن همایش شهیدآخوندی دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم که به همت مدیریت فرهنگی و انجمن های علمی برگزارشد،دکترخوشنویسان ضمن تبریک این روز به تمامی مهندسین و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی دانشگاه عنوان کرد:  رشته های فنی و مهندسی همواره یکی از قطب های حساس و برجسته درروند توسعه کشور به شمار می آید.
رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: دانشگاه ها همواره نقش مهمی در تربیت  و پرورش دانشجویان داشته اند و دانشگاه های صنعتی به عنوان دانشگاه های  مادر توانسته اند  با پرورش دانشجویان و تبلور خلاقیت آنها در رشد و توسعه همه جانبه کشور  نقش بسزایی را ایفا کنند.
درادامه مراسم دکتر خوشنویسان با پاسخ به سوالات چندی از دانشجویان مبنی بر مشکلات  دانشجویان رشته های فنی و مهندسی در زمان تحصیل،تاکید کرد: در تمامی زمینه های علمی مشکلات فراوانی  وجود دارد که  البته دانشگاه های  صنعتی تلاش کرده  اند تا با ایجاد فضای علمی مناسب و کاهش مشکلات دانشجویان رشته های فنی و مهندسی از زمان کارآموزی دانشجویان را  با بازار کار آشنا  نمایند.
 همچنین دکتر خوشنویسان از تصویب چند طرح آموزشی و افزایش کیفیت علمی در رشته های فنی و  مهندسی دانشگاه  صنعتی قم خبر داد.
در پایان  این مراسم از دانشجویان نخبه،مخترع و مبتکر دانشگاه با اهدای لوح و جوایزی به رسم یادبود  تقدیر و تشکر  به عمل آمد.
شایان ذکر است برگزاری مسابقه هوش برتر،صندلی داغ و پرسش و پاسخ دانشجویان با رئیس دانشگاه از دیگر بخش های این مراسم بوده است.



   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود