امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت دعوت از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن

چهارشنبه بیستم بهمن 1395 ساعت 2:5 ب ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم طی صدور پیامی از تمامی اقشار جامعه در هرچه با شکوه تر برگزار کردن راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت دعوت از عموم مردم  جهت شرکت در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم طی صدور پیامی از تمامی اقشار جامعه در هرچه با شکوه تر برگزار کردن راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر، ولیال عشر
 فجری دیگر از راه رسید و باز هم ایران اسلامی پر از شور و نشاطی وصف ناشدنی شد. در حالی كه ایران اسلامی در اوج اقتدار با وجود اعمال تحریم های شدید و ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده همچنان با صلابت هر چه تمام در دنیا قد علم کرده است.
بی تردید مردم فهیم و بصیر ایران با درک عمیق و درست از مقتضیات زمان ، با اتحاد و همدلی تحت لوای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)  با حضورگسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، نقش شایسته خویش را در حمایت از انقلاب اسلامی، به جهانیان نشان خواهند داد.
اینجانب از تمامی دانشجویان، اساتید، فرهیختگان، فرهنگیان، بازاریان و ...دعوت به عمل آورده تا یكبار دیگر با حضور پر شور و حماسی خود  صحنه ای دیگر از وحدت ملی را به تصویر کشیده ، تا بار دیگر با امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاق نماییم و دین خود را به انقلاب عزیزمان ادا کنیم.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود