امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

دوشنبه یازدهم بهمن 1395 ساعت 11:31 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دانشگاه صنعتی قم به مناسبت ایام الله دهه فجر بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد:
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت ایام الله  دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دانشگاه صنعتی قم به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد:

بسمه تعالی
دهه فجر مظهر شکوه ، عظمت و فداکاری ملت ایران است . مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)
دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی، ایام دمیدن خورشید استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی است. ایام  تجلی حضور ولایت و نماد ی از وحدت  ملت مسلمان و انقلابی ایران است. ایام تبلور اراده و عظمت امام خمینی (ره)  در رهایی ملت ایران است. ایامی است كه  سرنوشت ملت شریف و شهید پرور ایران به نیکی رقم خورد.
اینک در حالی که ایران اسلامی همچون نگینی در خاور میانه می درخشد ، طلوع فجر دیگر را همه با هم جشن خواهیم گرفت و بار دیگر به همه جهان ثابت خواهیم کرد که تهدید، تحریم  و توطئه ذزه ای از عشق و ارادت ملت شریف ایران را به رهبر فرزانه، امام راحل و شهدا کم نخواهد کرد.
به حق که جشن پیروزی انقلاب مختص ملت شریف ایران نیست، بلکه تمام آزادیخواهان جهان در پیروزی  و جشن ما سهیم هستند، چرا که انقلاب ما زمینه ای سازنده برای سایر انقلاب ها علیه ظلم و جور  بوده است.
و در پایان جامعه دانشگاهی دانشگاهی صنعتی قم  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف وشهید پرور ایران و به همه آزادگان جهان تبریک عرض میکند و امیدوار  است با اتکال به ایزد منان ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و با تلاش و همت اساتید مجرب و دانشجویان نخبه بتواند قدمی هر چند کوچک در رشد و شکوفایی بیشتر انقلاب اسلامی بردارد.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود