امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت یوم الله نوزده دی

شنبه هجدهم دی 1395 ساعت 9:58 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی یوم الله نوزده دی را گرامی داشت.
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت  یوم الله نوزده دی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی یوم الله نوزده دی را گرامی داشت.
متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
روز نوزدهم دی ماه، یادآور حماسه  همیشه جاویدی است که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را رقم زد. نوزده دی سالروز قیام خونین مردم قم است؛ همان روزی که به حق می توان گفت جرقه انقلاب را شعله ور کرد و روند انقلاب را به گونه ای شکل داد که طومار ظلم و ستم ، استبداد و استکبار دو هزار و پانصد ساله نظام شاهنشاهی در مدت زمان کوتاهی درهم پیچیده شد.
قیام نوزده دی فریاد مردم علیه بی عدالتی، ظلم و جور طاغوت بود که با رهبری روحانیت که در راس آن امام خمینی (قدس سره)  قرار داشت به حادثه ای تاریخی و درس عبرتی برای سایر کشورها  تبدیل شد. آنچنان که بعد از آن  با ریخته شدن خون هزاران جوان گلگون کفن ، تبعید ، شکنجه و... ثمره ای چون استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی را با خود به ارمغان آورد.
 اینجانب ضمن گرامی داشت  یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای نوزده دی امیداورم که جوانان دانشگاهی کشور عزیزمان  با اتکا به خداوند متعال ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)  و  همچنین پرورش روحیه خود باوری با جهاد علمی و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی با  وجود همه تهدید ها و تحریم های دشمنان، سربلندی ایران اسلامی را رقم زنند.  
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود