امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار رئیس دانشگاه صنعتی قم با استاندار

یکشنبه بیست و پنجم مهر 1395 ساعت 9:2 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با استاندار دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رئیس دانشگاه صنعتی قم با استاندار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با استاندار دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دکتر خوشنویسان به ارائه گزارشی از وضعیت راه اندازی دانشگاه تاکنون پرداخت. وی افزود: با توجه به کمبود امکانات به ویژه کمبود فضای فیزیکی و مشکلات مالی در دانشگاه صنعتی قم ،پژوهشگر برتر و کارآفرین برتر استان از این دانشگاه بوده است و همچنین بیش از 30 درصد فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی این دانشگاه دردانشگاه های مطرح با رتبه های بسیار خوب در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند.
استاندار قم  نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار افزود: در واقع با توسعه صنعت در استان،دانشگاه صنعتی قم یکی از نیازهای اصلی این استان بوده است که به حمدالله می تواند در رشد و توسعه صنعت استان قم نقش بسزایی داشته باشد و مقامات استانی از حامیان اصلی این دانشگاه می باشند.
  مهندس صادقی با اشاره به برنامه های دولت جهت كاهش بیكاری در جامعه اظهار داشت: دانشگاه ها باید نقشی محوری در توسعه ی اشتغال داشته باشند.

 وی با اشاره به ظرفیت های علمی استان قم گفت: استفاده از این ظرفیت ها می تواند آینده ی كشور و استان قم را تضمین كند.
استاندار قم با تاكید بر ارتقاء كیفی دانشگاه های استان، فراهم نمودن بستر رشد علمی در بین اساتید و دانشجویان را مهم برشمرد و افزود: بایستی فضایی فراهم شود تا دانشجویان پس از فارغ التحصیلی خودكفا شوند.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به برنامه های توسعه ای دانشگاه های استان قم تصریح كرد: این فعالیت ها باید به صورت هماهنگ با دستگاه های اجرایی و در چارچوب قوانین و مقررات انجام شود.
 

 

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود