امروز : شنبه ششم مرداد 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

جمع گرم و صمیمی خانواده دانشگاه صنعتی قم در ضیافت افطاری

دوشنبه چهاردهم تیر 1395 ساعت 11:33 ق ظ
جمع گرم و صمیمی خانواده دانشگاه صنعتی قم در ضیافت افطاری
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: ضیافت افطاری دانشگاه صنعتی قم  با حضور دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه، اساتید، کارمندان و خانواده ها به همت معاونت اداری و مالی و مدیریت فرهنگی در مجتمع پذیرایی آرتا برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر خوشنویسان ضمن خوشامدگویی و قبولی طاعات و عبادات افزود: لحظه به لحظه این ماه مبارک ، خیر و برکت است.همین که امشب شما عزیزان و خانواده های محترمتان میزبانی دانشگاه را پذیرفته اید و در یک جمع گرم و صمیمی دور هم جمع شده ایم از برکات این ماه مبارک است.
وی در مورد ویژگی های خاص این ماه مبارک خاطر نشان کرد: میزبان این میهمانی خداوند است و میهمانان را شخصاً دعوت کرده است. طبق آیات و روایات اوّل این ماه رحمت، وسط آن مغفرت و آخر آن پاداش است.  این میهمانی هیچ سنخیّتی با میهمانی‏های دنیوی ندارد. خداوندِ عالِم میزبانهمه انسان‏ها است و تبعیضی در فقیر و غنی ، سیاه و سفید و... قایل نیست و می فرماید: من دعایتان را مستجاب می‏کنم و برای هر نفسی که در ماه رمضان می‏کشید، پاداش عبادت را به شما عطا می‏کنم.
ریس دانشگاه صنعتی قم افزود: اینک فرصت مناسبی است که از کلیه عزیزان در قسمت های مختلف دانشگاه  تقدیر و تشکر عرض نمایم چرا که تلاش و کوشش یکا یک شما عزیزان است که دانشگاه را به سمت و سوی رشد و تعالی سوق خواهد داد. البته امیدوارم که با همکاری و همدلی اساتید، کارمندان و دانشجویان، دانشگاه صنعتی قم را  به دانشگاهی  که در شان و منزلت شهر مقدس قم است چه از لحاظ علمی و چه از لحاظ معنوی بدل کنیم.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود