امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دانشگاه صنعتی قم با صدور بیانیه‌ای سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد سال 1342 را گرامی داشت.

چهارشنبه دوازدهم خرداد 1395 ساعت 11:27 ق ظ
در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد 1342، شاهد آن هستیم که ملت شریف و شهید پرور ایران با وجود دسیسه های دشمن ، دست از بیعت با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر نداشته است.
دانشگاه صنعتی قم  با صدور بیانیه‌ای سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد  سال 1342 را گرامی داشت.
دانشگاه صنعتی قم  با صدور بیانیه‌ای سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد  سال 1342 را گرامی داشت.


بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد 1342، شاهد آن هستیم که  ملت شریف و شهید پرور ایران با وجود دسیسه های دشمن ، دست از بیعت با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر نداشته است . تا جایی که این عشق و ارادت به امام خمینی (ره) و مکتب آن که برگرفته ازاسلام ناب محمدی است نه تنها در دل و جان ایرانیان ریشه دوانده است بلکه با عمق وجود عدالتخواهان در جای جای این کره خاکی آمیخته شده است.
امروز در حالی سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی را به سوگ می‌نشینیم و برای شهدای قیام 15 خرداد، اقامه عزا می‌کنیم که مسلمانان سوریه، فلسطین و غزه با تاسی به نهضت اسلامی امام خمینی (ره) در مقابل ظلم ایستاده اند و جوانان برومند و انقلابی ما با شهادت در راه دفاع از حریم و حرم حضرت زینب کبری (س) عشق وعلاقه شان را تمام و کمال به ائمه اطهار (علیهم السلام) به تصویر کشیده اند.
به حق که امروز ملت شریف ایران با پیروی از رهنمودهای امام راحل(ره) در «پشتیبانی از ولایت فقیه» و با نصب العین قرار دادن فرامین وصی صالح ایشان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مصاف با جبهه معاندین نظام اسلامی با وجود همه تهدیدها و تحریم ها سربلند و سرفراز تر از همیشه در جهاد علمی و جهاد عملی در مقابل همه سلطه گران و متجاوزان ایستاده است.
 دانشگاه صنعتی قم از ملت فرهیخته ، بصیر و انقلابی ایران اسلامی خصوصا  قشر دانشگاهی دعوت می‌نماید تا امسال نیز ‌بار دیگر همچون همیشه با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در مراسم باشكوه این دو روز بزرگ، نام و یاد شهدای انقلاب و امام بزرگوار را در دل‌های خویش زنده نگاه‌ دارند و با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و شهیدان گلگون‌كفن تجدید میثاق نمایند.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود