امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

برگزاری سومین جشن دانش آموختگی دانشگاه صنعتی قم

یکشنبه شانزدهم اسفند 1394 ساعت 3:1 ب ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: سومین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم...
برگزاری سومین جشن دانش آموختگی دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: سومین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم به همت مدیریت فرهنگی در مجتمع پذیرایی آرتا برگزار شد.
در این مراسم دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموختگان این دانشگاه افزود: باید بدانیم که هدف از آفرینش ما چیست و چرا به این دنیا آمده‌ایم. باید بدانیم که برای رسیدن به یک هدف بزرگ زندگی می‌کنیم. دکتر خوشنویسان خطاب به دانش آموختگان گفت: همه شما انسان‌های تاثیرگذاری در اجتماع هستید و پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند بهترین مردم، سودمند‌ترین آنها است.
همچنین وی به بیان گزارشی از آمار اشتغال فارغ التحصیلان در طول سال های اخیر پرداخت که حاکی از موفقیت دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم در ورود به بازار کار می باشد.
رئیس دانشگاه صنعتی قم خاطر نشان ساخت:  آمار قبولی دانش آموختگان این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ، نشان از همت والای دانشجویان و اساتید این دانشگاه است. امیدوارم که با تلاش و کوشش کارکنان و دانشجویان شاهد پیشرفت همه جانبه دانشگاه صنعتی قم باشیم.
در پایان نیز دانش آموختگان ضمن قرائت میثاق نامه، برای خدمت به کشور و مردم همدل و هم قسم شدند. همچنین از نفرات برتر هر رشته با اهدای لوح، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود