امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام قدردانی دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم در پی حضور گسترده مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری

شنبه هشتم اسفند 1394 ساعت 12:40 ق ظ
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): هر چه انتخابات پر شورتر باشد،..
پیام قدردانی  دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم در پی حضور گسترده مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری
 بسم الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): هر چه انتخابات پر شورتر باشد،عظمت ملت ایران بیشتر در چشم دشمنان و مخالفان دیده خواهد شد.
بار دیگر ایران اسلامی به خود می بالد که با حضور مردم شریف و بابصیرت میهن عزیزمان، روز هفتم اسفندماه سال 1394 در تقویم جمهوری اسلامی ایران به روزی حماسه ساز تبدیل شد. روزی که اقشار مختلف جامعه در کنار هم با حضور پرشور در پای صندوق های رای وحدت، همدلی و یکرنگی را به تصویر کشیدند و با انتخابی آگاهانه گام بلندی را برای آبادی و آبادنی ایران اسلامی برداشته اند.
بدین وسیله اینجانب از آحاد ملت شریف ایران به ویژه قشر جوان و دانشگاهی جهت حضور پرشور در انتخابات تقدیر و تشکر می نمایم. همچنین امید است نمایندگان منتخب مردم با اتکال به ایزد متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و منصور بوده و به عنوان نمایندگان مردم در خانه ملت با اتخاذ بهترین تصمیمات پاسدار آرمان های انقلاب اسلامی و خون شهدا باشند تا ایران عزیزمان سرافرازتر از همیشه چون نگینی درخشان در جهان اسلام استوار و جاودان باقی بماند.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود