امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

حال و هوای دانشگاه صنعتی قم در ایام فاطمیه

سه شنبه چهارم اسفند 1394 ساعت 10:49 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با ایام فاطمیه علاوه بر سیاه پوش کردن فضای دانشگاه برنامه ناگفته ها طی دو روز و همچنین مراسم عزاداری طی سه روز برگزار گردید.
حال و هوای دانشگاه صنعتی قم در ایام فاطمیه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با ایام فاطمیه علاوه بر سیاه پوش کردن فضای دانشگاه برنامه ناگفته ها طی دو روز و همچنین مراسم عزاداری طی سه روز برگزار گردید.
مراسم عزاداری و نوحه خوانی به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری با مداحی ذاکر اهل بیت آقای فرزانه موحد در نماز خانه دانشگاه صنعتی قم برگزار گردید.                                            
همچنین مراسم ناگفته ها با حضور سخنرانانی چون حجت الاسلام والمسلمین مقدادی،حجت الاسلام والمسلمین فرج پور ، جناب آقای کبیر و حمید شیرانی مبلغ وهابی که با تحولی عظیم امروز یکی از مروجان فعال دین اسلام و شیعه می باشد در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه برگزار شد.
حمید شیرانی در مورد نحوه شیعه شدنش گفت:یک شب که داشتم دعای سی و سوم صحیفه سجادیه را می‌خواندم خوابم برد. این دعا مضمونش این بود که خدایا پای مرا به سمت خوبی‌ها ببر. صبح روز بعد خواب دیدم در شهر شیعه نشینی هستم فردی به نام علی مرا بیدار کرد و گفت حمید بلند شو وضو بگیر و نماز بخوان. پس از آن که بلند شدم تا وضو بگیرم در خواب دیدم دو تن از دوستانم در حال مشاجره هستند پس از آن دیدم که نماز جماعت شیعه برپاست. می‌خواستم به شکل وهابی‌ها نماز بخوانم که فردی به من گفت دیگر نیازی نیست و مثل شیعیان نماز بخوان. آن جا ایستادم و مثل شیعیان نماز خواندم. تشویش سراسر وجودم را در بر گرفته بود. دیدم که یک روحانی شیعه به من نگاه کرد و لبخند زد و این لبخند مانند آبی بر روی آتش بود. جالب این جاست که دقیقا آن لحظه با صدای دوستم از خواب بیدار شدم و تمامی اتفاقاتی را که در عالم خواب دیده بودم ،آن روز یک به یک برایم اتفاق افتاد.
وی افزود: در حال حاضر عشق به ولایت و ائمه مثل عسل شیرین است . امروز عشقی به اهل بیت پیدا کرده ام که به خاطر آن خدا را شکرگزارم خصوصا حضرت زهرا (س) که اصلا در زندگی من وجود نداشت. من از خدا خواستم که مرا به راه راست هدایت کند. در ابتدا هم می‌دانستم که شیعه حق است اما در آن زمان طنابی از تعصب به دور گردن من قرار گرفته بود.  
این مراسم با اجرای تئاتر حرمت شکنان که نحوه شهادت حضرت زهرا (س) را به تصویر کشده بود ، پایان یافت.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود