امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار هیئت رئیسه،اساتید و كارمندان دانشگاه صنعتی قم با مرجع عالی قدر آیت الله ملكوتی

پنجشنبه پنجم اردیبهشت 1392 ساعت 0:0 ق ظ
هیئت رئیسه،اساتید و كارمندان دانشگاه صنعتی قم روز دوشنبه 92/2/22 با مرجع عالی قدر آیت الله ملكوتی در دفتر ایشان دیدار داشتند....
دیدار هیئت رئیسه،اساتید و كارمندان دانشگاه صنعتی قم با مرجع عالی قدر آیت الله ملكوتی

هیئت رئیسه،اساتید و كارمندان دانشگاه صنعتی قم روز دوشنبه 92/2/22 با مرجع عالی قدر آیت الله ملكوتی در دفتر ایشان دیدار داشتند.

در ابتدای این دیدار دكتر مشكوه السادات ضمن تشكر از قبول دعوت جامعه دانشگاهی دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم از عالم بزرگوار ،به بیان توضیحاتی درباره پیشرفت های چشمگیر دانشگاه و برنامه های آتی آن پرداختند.

در ادامه آیت الله ملكوتی در سخنرانی خود فرمودند: وجود دانشگاه صنعتی قم برای این شهر مقدس امری واجب است ،زیرا صنعت عامل پیشرفت كشور می شود و باید آن را فرا گرفت .صنعت دانشی است كه غربی ها آن را به ما یاد ندادند. ایشان افزودند: کشور ما پس از انقلاب شاهد پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های گوناگون علم و فناوری بوده اما توقعات بیشتری وجود ‌دارد و باید قله‌های دانش را فتح کرد.

 ایشان با بیان اینکه دانشجویان و دانشگاه‌ها در پیشرفت کشور نقشی اساسی دارند فرمودند: این دو را می‌توان عامل حیاتی در رشد کشور دانست و لازم است در شرایط کنونی هم دانشجویان و اساتید روح تازه‌ای در پیشرفت کشور بدمند.

 در این دیدار آیت الله ملكوتی فرمودند:یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم باید توجه خاصی به آن داشته باشند.وی با تاکید بر انتخاب فردی دلسوز به ریاست جمهوری افزودند: باید معیارهای شناخت اصلح را دریافت و بر همین اساس رئیس دولت بعدی را انتخاب کرد،تا كشور از هر گونه آسیبی ایمن گردد.

در پایان آیت الله ملكوتی برای جامعه دانشگاهی دانشگاه ولایت مدار صنعتی قم دعای خیر كردند و فرمودند: شما دانشگاهیان كار بزرگی انجام می دهید، زیرا خدمت به خلق از بزرگترین عبادت هاست.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود