امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

حضور دکتر جعفر خادم زاده یگانه از اساتید هیات علمی دانشگاه صنعتی قم در هیات مدیره انجمن رئولوژی ایران

سه شنبه بیست و ششم آبان 1394 ساعت 8:52 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: با توجه به اینکه رشته رئولوژی از رشته های نوین در ایران می باشد ، با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اولین بار در ایران به منظور فعالیت گسترده تر در این رشته با برگزاری انتخابات در اولین مجمع عمومی انجمن رئولوژی ایران ، هبات مدیره این انجمن تعیین گردید.
 حضور دکتر جعفر خادم زاده یگانه از اساتید هیات علمی دانشگاه صنعتی قم در هیات مدیره انجمن رئولوژی ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: با توجه به اینکه رشته رئولوژی از رشته های نوین در ایران می باشد ، با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اولین بار در ایران به منظور فعالیت گسترده تر در این رشته با برگزاری انتخابات در اولین مجمع عمومی انجمن رئولوژی ایران ، هیات مدیره این انجمن تعیین گردید.

طی برگزاری انتخابات در سالن همایش های دانشکده پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر دکتر جعفر خادم زاده یگانه از اساتید هیات علمی گروه پلیمر دانشگاه صنعتی قم به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره انجمن رئولوژی ایران انتخاب شد.

دیگر اعضای انتخاب شده در هیات مدیره این انجمن دکتر گوهر پی و دکتر نازکدست از دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دکتر کفاشیان از دانشگاه تهران، دکتر ابراهیمی از دانشگاه تربیت مدرس، دکتر مهران پور از دانشگاه آزاد اسلامی ( واحد علوم تحقیقات)، دکتر رمضانی( دانشگاه صنعتی شریف) و دکتر قاسمی( پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران) می باشند.
انجمن رئولوژی ایران با فعالیت در زمینه هایی چون صنایع پلیمر، رنگ، شیمیایی و نساجی، صنایع غذایی و دارویی،نفت گاز و پتروشیمی، نانوفناوری، فیزیک کاربردی و زیست فناوری، صنایع خودرو، ساختمان و هوافضا می تواند گام موثری را در پیشبرد اهداف علم و فناوری ایران داشته باشد.
شایان ذکر است رئولوژی بخشی از علم مکانیک سیالات و مکانیک پیوسته است که وظیفه آن مطالعه موادی است که خاصیت دوگانه جامد و مایع دارند.

 

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود