امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

از سانسور خبری تا آزادی زنان

جمعه هشتم دی 1391 ساعت 0:0 ق ظ
به نقل از روابط عمومی دانشگاه همایش آزادی بیان آری یا نه با حضور دكتر مشكوه السادات ریاست محترم دانشگاه و دكترمحمد حسن غدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مكزیك و استرالیا به همت بسیج دانشجویی روز شنبه 91/10/2 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.
از سانسور خبری تا آزادی زنان

به نقل از روابط عمومی دانشگاه همایش آزادی بیان آری یا نه  با حضور دكتر مشكوه السادات ریاست محترم دانشگاه و  دكترمحمد حسن غدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مكزیك و استرالیا به همت بسیج دانشجویی روز شنبه 91/10/2 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

در این همایش دكتر غدیری ضمن تقدیر و تشكر از دكتر مشكو ه السادات به منظور حمایت های  بی دریغ ایشان از فعالیت های دانشجویان به مباحثی چون آزادی بیان در غرب پرداخت. وی گفت: در غرب حاكمان اصلی سرمایه داران هستند. این سرمایه داران هستند كه احزاب سیاسی را تشكیل می دهند و با حمایت از آنها سیاست یك جامعه را تعیین می كنند.در غرب سرمایه داران با به وجود آوردن احساس آزادی،احساس ثروتمند بودن و احساس امنیت دم از دموكراسی می زنند.

وی با اشاره به سرگذشت خانواده آنیلی از بزرگترین سرمایه داران غرب و زندگینامه ادواردو آنیلی كه به دلیل مسلمان شدنش از خانواده ترد شد و به طرز مشكوكی به شهادت رسید،گفت: به خاطر اینكه رسانه ها تحت حمایت  سرمایه داران هستند مجبور به سانسور خبری شهادت ادواردو شدند و هیچ كس حق اعتراض و پرسش در مورد وی را نداشت و این است آزادی بیان در غرب.

در ادامه وی با اشاره به پوشش زنان گفت: برهنگی زنان غربی موجب عدم آرامش و راحتی آنها می شود.آزادی زن ایرانی با پوشش اسلامی با زن برهنه غرب قابل مقایسه نیست.وی یكی از عوامل پیشرفت زن ایرانی را در عرصه های مختلف علمی،فرهنگی و هنری را ارزش دادن به زن در جامعه دانست.

این همایش كه بسیار مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت ساعت 17 به پایان رسید.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود