امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار با خانواده شهیدان شکروی

شنبه دوم دی 1391 ساعت 0:0 ق ظ
افتخار ما این است كه در دانشگاه صنعتی قم خدمتگزار 70 نفر از عزیزان ایثار گر هستیم.
دیدار با خانواده شهیدان شکروی

 به نقل از روابط عمومی دانشگاه : بازدید از خانواده شهیدان محسن،مسلم،علی و حسن شكروی  با حضور دكتر مشكوه السادات ریاست محترم دانشگاه،دكتر قنبری،حجت السلام والمسلمین طباطبایی ،سركار خانم سوهانیان و جناب آقای احسان فر رئیس بنیاد شهید منطقه یك استان، روز سه شنبه91/9/21 صورت گرفت.

 طبق گفته مادر این شهیدان :محسن و مسلم شكروی دوبرادر 18ساله و 21 ساله بودند كه به فاصله چند ماه در كرج و جزیره مجنون به درجه والای شهادت نائل شدند.علی و حسن شكروی دو نوجوان شهید از نوه های خانواده شكروی هستند.

در این دیدار دكتر مشكوه السادات ضمن تقدیر و تشكر از مادر این شهیدان گفتند:وقتی سرگذشت شهیدان راه اسلام را از زبان یكی از نزدیكانشان می شنویم تاثیرشان دو چندان می شود.امیدوارم كه بركت این دیدارها در خدمت رسانی  ما  به دانشجویان در دانشگاه ولایی صنعتی قم  اثرات ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: در دانشگاه صنعتی قم افتخار ما این است كه خدمتگزار 70 نفر از عزیزان ایثار گر هستیم.امیدواریم كه بتوانیم به بهترین شكل ممكن این عزیزان را حمایت كنیم. ان شا الله با الگوگیری از شهیدان و خانواده های معظمشان بتوانیم همیشه رضایت الهی را مد نظر داشته باشیم و در این راه ملتمس دعای خیرتان هستیم.

در ادامه حجت السلام والمسلمین طباطبایی ضمن بیان خاطره ای گفت:همان طور كه مقام معظم رهبری فرمودند:امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا اجرش كمتر از شهادت نیست.به همین جهت تمام سعی ما در قسمت فرهنگی دانشگاه  ولایی صنعتی قم این است كه یاد و خاطره شهدا را برای نسل امروز زنده نگه داریم تا علاوه بر بعد علمی بعد دینی و فرهنگی دانشجویان را پرورش دهیم.

این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای ناقابل به رسم یاد بود از طرف دانشگاه ولایی صنعتی قم به مادر این شهیدان همیشه جاوید به پایان رسید.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود