امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

گپ و گفتی با دانشجویان جدیدالورود

شنبه پانزدهم مهر 1391 ساعت 0:0 ق ظ
گپ و گفتی با دانشجویان جدیدالورود
گپ و گفتی با دانشجویان جدیدالورود

دانشجوی برق كنترل از فیروزآباد فارس هستم.برای اولین بار به شهر قم آمدم.از طریق دانشجویان سال قبل با دانشگاه صنعتی قم آشنا شدم. اكثرا از اساتیددانشگاه خیلی تعریف كردند كه جوان ولی با تجربه هستند.به امید خدا تصمیم گرفتم كه از همین ترم اول حسابی درس بخوانم كه بدون كنكوركارشناسی  ارشد و دكترا قبول شوم.

دانشجوی مهندسی كامپیوتر نرم افزار هستم از شهر مقدس قم.از تاسیس این دانشگاه چند سال می گذرد ولی یك سال اخیر به صورت جدی در استان و كشور به عنوان یك دانشگاه در حال  توسعه مطرح شد.همه دبیران دبیرستان ما می گفتند از لحاظ آموزشی پیشرفت خوبی داشته است و به همین دلیل من این دانشگاه را برای  ادامه تحصیلم انتخاب كردم.

دانشجوی كامپیوتر سخت افزار از شهر زنجان هستم.از لحاظ مسافت قم و زنجان فاصله زیادی دارند و مسلما رفت و آمد بسیار سخت خواهد بود ولی وقتی فكر می كنم قرار است ان شاالله مهندس شوم این سختی ها را فراموش می كنم.از برخورد بچه های انجمن كامپیوتر خیلی خوشم آمد،احساس می كنم خیلی فعال هستند.خدا را شكر تا حالا كه همه چیز خیلی خوب بوده است،ثبت نام،برخورد مسئولین و...

امیدوارم تا پایان تحصیلم دانشگاه همین طور باشد.

دانشجوی برق مخابرات هستم،از شهر مقدس قم. هم خوشحالم و هم كمی استرس دارم.مادرم استاد دانشگاه است و از طریق مادرم با دانشجوهای این دانشگاه آشنا شدم.نظر دانشجوهای ترم چهار و پنج این بود كه دانشگاه خوبی است،اساتید خوبی دارد ولی امتحان های پایان ترم را حسابی سخت می گیرند.از همین حالا نگران امتحان های پایان ترم شدم.

دانشجوی ترم 6 رشته صنایع هستم از تهران.زمان ما نه ستاد استقبال بود و نه مجله و بروشور. ولی خوش به حال دانشجوهای ورودی جدید.از هر لحاظ همه دارند تحویلشان می گیرند.به هر حال امیدوارم هر سال دانشگاه بهتر از سال قبل باشد كه البته نكته دور از ذهنی هم نیست.

دانشجوی ترم 3 پلیمر هستم از قم.به همه دانشجوهای ورودی جدید تبریك می گم مخصوصا پلیمری های عزیز .از همین الان حواستون باشه عقب نمونید.كلی كارگاه و همایش و بازدید می خواهیم برگزار كنیم.

دانشجوی ترم 5 عمران هستم.به همه  دانشجوهای ورودی جدید تبریك می گم.به عنوان كسی كه چند تا كتاب بیشتر از شما خونده وچند تا واحد بیشتر از شما گذرونده می گم شما یكی از بهترین رشته ها رو انتخاب كردید. رشته ای كه تنوع،خلاقیت و بازار كار خوبی داره.پس قدر لحظه به لحظه ساعت های درس و كلاس رو بدونید.پیشنهاد می كنم حتما عضو كتابخونه هم بشید.موفق باشید.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود