امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت هفته دفاع مقدس

دوشنبه سی ام شهریور 1394 ساعت 3:58 ب ظ
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت هفته دفاع مقدس
مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) : جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله‌ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه‌ی انقلاب شد.
 
 در آخرین روز شهریور ماه سال 1359 وقتی رژیم اشغالگر عراق با پشتیبانی استکبار تصمیم به جداسازی خوزستان گرفت، در این اندیشه بود که با این حرکت فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی حتمی است . ولی مردم غیور ایران با تبعیت و پیروی از رهبر کبیر ،ایستادگی ، مقاومت و تقدیم شهدایی که بر مولایشان امام حسین (ع) اقتدا کردند، انقلاب استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همیشه در تاریخ جاودان نمودند.  
 
ایستادگی  ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی  در مقابل زیاده خواهی ها و تفرقه افکنی های استکبار جهانی به پشتوانه میراث گرانبهائی چون خون هزاران شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس است .  به حمد الله مردم ایران در صحنه های مختلف  با دلی سرشار از عشق و ایمان در مصاف با دشمنان قسم خورده، سربلندی میهن عزیزمان را رقم زده اند.
 جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم امیدوار است  با  اتکال به خداوند منان ،عنایات حضرت حجت و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با هم دلی و  همت اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز بتواند در سنگر دانشگاه، از خون شهیدان راه حق و حقیقت دفاع کند و در مسیر رشد، پیشرفت و تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثر و اساسی بردارد.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود