امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار دكتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با دكتر سقائیان نژاد شهردار قم

جمعه سیزدهم شهریور 1394 ساعت 11:30 ب ظ
دیدار دكتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با  دكتر سقائیان نژاد شهردار قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دكتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم و معاونین این دانشگاه با دكتر سقائیان نژاد شهردار قم صبح روز پنج شنبه 94/6/12 در شهرداری قم دیدار و گفتگو كرد.
دكتر خوشنویسان ضمن اشاره به اهمیت دانشگاه صنعتی قم در استان افزود: این دانشگاه در حال حاضر با 11 رشته در مقطع كارشناسی ،11 رشته در مقطع كارشناسی ارشد و حضور 52 استاد هیات علمی قریب به 2000 دانشجوی بومی و غیر بومی را جذب كرده است . وی با بیان فعالیت های دانشگاه صنعتی به ویژه درصد چشمگیر قبولی دانشجویان كارشناسی در مقطع كارشناسی ارشد، كمبود بودجه و فضای فیزیكی دانشگاه را مشكل اساسی این دانشگاه دانست.
دكتر خوشنویسان تصریح كرد: با پیگیری های انجام شده زمینی به مساحت 24 هكتار واقع در كیلومتر 9 آزاد راه قم – تهران جهت ساخت سایت اصلی به این دانشگاه اختصاص داده شده است كه با اخذ بودجه مراحل اولیه ساخت آغاز خواهد شد.
شهردار قم نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار ابراز داشت: آینده علمی كشور به دانشگاه‌ها وابسته است و اگر حاشیه ها مسائل علمی را تحت تاثیر قرار دهند مشكلات جبران ناپذیری برای توسعه كشور ایجاد خواهد شد.
وی در ادامه گسترش فضای سبز در دانشگاه‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: كمبود فضای سبز یكی از مشكلات جدی در شهر قم است كه مدیریت  خدمات شهری برای گسترش فضای سبز در سطح شهر آمادگی همكاری با تمامی نهادها از جمله دانشگاه‌های موجود در شهر قم را دارد. امید است با تعامل بیشتر شاهد بهبود فضای سبز دانشگاه صنعتی قم باشیم.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود