امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

اهانت به ساحت نورانی رسول گرامی اسلام قطعاً محکوم به شکست است.

چهارشنبه هشتم بهمن 1393 ساعت 3:23 ب ظ
(وَ ما اَرسَلناکَ اِلّا رَحمَهً لِلعالَمین) بار دیگر طراحی .....
اهانت به ساحت نورانی رسول گرامی اسلام قطعاً محکوم به شکست است.
(وَ ما اَرسَلناکَ اِلّا رَحمَهً لِلعالَمین) 
بار دیگر طراحی جدید ومشترک پروژه دشمنان اسلام، در اهانت به ساحت نورانیِ با نفوذترین شخصیت دنیای معاصر قلوب بیش از یک ونیم میلیارد عاشق دلباخته خورشید عالم تاب را جریحه دار کرده این رویکرد مزدورانه استکبار جهانی در گذر از پیچ حساس وکنونی جهان وآموزه های حکیمانه پیامبر رحمت که در سراسر گیتی با صدور انقلاب اسلامی ایران آغاز شده،قطعاً محکوم به شکست است.
سناریوی اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی در آغاز هزاره سوم فراتر از سرزمین و امت اسلامی وارد فاز تهاجم علیه ارزش‌ها و باورهای اسلامی شده است و با توطئه مشترک سردمداران حاکم بر غرب، سیاست‌های سازمان یافته و طراحی پروژه‌های نوین عملیاتی شده است.
اهانت‌ به ساحت پیامبر اعظم(ص) آخرین تلاش‌های دشمنان برای حذف ارزش‌های اسلامی در غرب است. آمریکا و رژیم صهیونیستی متهمان اصلی جنایت فرهنگی و اعتقادی اخیر می باشند و بنا به فرموده حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امـام خامنه ای ˈپشت صحنه این حرکت شرارت بار، سیاست های خصمانه صهیونیسم و آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود می خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسل های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فرو افکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند.
جای بسی تاسف است که سیاستمداران بی خرد غربی دوباره صلح وامنیت جهانی را به خطر انداخته اند وبر خلاف توافق نامه های بین المللی که خود سامان داده اند،اینبار با زیر پانهادن همان قطعنامه ها از جمله اعلامیه جهانی حقوق بشر ومیثاق نامه بین المللی حقوق مدنی وسیاسی که بر ممنوعیت تحریک مذهبی ونژادی صراحت دادند به صورت وقیحانه به تحریک اعتقادات مذهبی خیل عظیم مسلمانان جهان مبادرت ورزیده اند.
موضع‌گیری جدی و اعلام برائت و انزجار از این اقدام موهن و مجازات طراحان و عاملین آن، حداقل انتظاری است که جهان اسلام و جامعه بین‌الملل از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق ملل و ادیان و نیز سیاستمداران آمریکا و غرب دارد؛ انتظاری که در صورت بی‌اعتنایی سرانجام آنان را به قعر جهنم ناشی از خشم مقدس امت اسلام خواهد فرستاد.
وقت آن رسیده که حقوقدانان دلسوز جهان اسلام به فرمایش ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامه ای در یک جنبش نرم افزاری متکی بر فرهنگ وتمدن اسلامی مکاتب فکری وساختارهای پوشالی غرب را به چالش کشیده وبه موج اسلام گرایی ناب محمدی سرعت بخشند.
آیا اینگونه اقدامات اسلام ستیز، دلیلی جز ترس و وحشت آنان از دین مبین اسلام و همچنین بیداری های اخیر مسلمانان جهان دارد؟ در این موضوع شکی وجود نخواهد داشت که جسارت کنندگان به اسلام و پیامبر عظیم الشأن آن حضرت محمد بن عبد الله (صلی الله علیه وآله)، افرادی پوچ و زبون می باشند که از سر ترس و ناتوانی به اینگونه اقدامات روی می آورند. آنان با این عمل زشت و ننگین نشان دادند که از بیداری جهان اسلام و گسترش این آئین الهی در جهان سخت به وحشت افتاده‌ و در مقابله با آن به هر کار عبس و بیهوده دست خواهند زد.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود