امروز : شنبه ششم مرداد 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم در محکوم کردن نشریه شرلی ابدو

شنبه بیست و هفتم دی 1393 ساعت 3:32 ب ظ
لا اله الا الله ، محمد رسول الله
بیانیه دانشگاه صنعتی قم در محکوم کردن نشریه شرلی ابدو
لا اله الا الله ، محمد رسول الله
انتشار مجدد توهین به پیامبر نور و رحمت این بار نه از دانمارک و انگلیس بلکه از هفته نامه شارلی ابدوی فرانسه خشم و تنفر بیش از یک میلیارد مسلمان و غیر مسلمان دنیا را برانگیخت .
   کاملا واضح و مبرهن است که هدف از این اهانت فقط و فقط اسلام ستیزی و اسلام هراسی می باشد که به نوعی نویسنده سناریوی برنامه های اسلام ستیزانه کسی نیست جز گروه های صهیونیستی غاصب . جالب اینکه با حمایت های مالی سران غربی در سه میلیون نسخه و به 6 زبان دنیا ترجمه و تکثیر شده است.روزنامه‌های اروپایی از جمله لیبراسیون، لو‌موند و فرانکفور‌تر آلگمانیه این کاریکاتور را در نسخه‌های اینترنتی خود منتشر کرده‌اند. بی‌بی‌سی آن را به صورت کوتاه در مرور روزنامه‌های خود نشان داد‌. در ایالات متحده نیز، واشنگتن پست، یو اس‌ای تودی، لس‌آنجلس تایمز، وال استریت ژورنال، دیلی بیست و سی‌بی‌اس ‌‌نیز این کاریکاتور را منتشر نموده‌اند .
این نشریه که با دستاویز حمله تروریستی روز هفتم ژانویه، به انتشار این کاریکاتور موهن علیه پیامبر اسلام (ص) اقدام کرد و با نشر ایده توهین به عقاید و ارزش های معتبر نزد بخش عمده ای از مردم جهان ، اصول اخلاقی ،اصول ژورنالیسم حرفه ای و آزادی بیان را زیر پا گذاشته است.این در حالی است که غرب و صهیونیست مدعی طلایه داران آزادی بیان و احترام به حقوق بشر هستند.
به لطف دین مبین اسلام که بر پایه برادری و برابری است با این حرکت موهن از جانب نشریه شارلی ابدو مسلمانان با صدور بیانیه ،تظاهرات و محکوم کردن این نشریه وحدت خود را به نمایش گذاشته و خواستار احقاق حق و احترام به حقوق خود شده اند . پر واضح است که این وحدت و هماهنگی باز هم موجب آزرده خاطر شدن غرب و صهیونیست خواهد شد و این بار آنها در فکر طراحی نقشه های پلید تری در آسیب رساندن به مسلمانان و کشورهای اسلامی خواهند بود.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود