امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی قم تقدیر و تشکر به عمل آمد

سه شنبه بیست و پنجم آذر 1393 ساعت 3:59 ب ظ
از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی قم تقدیر و تشکر به عمل آمد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم : مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی قم همزمان با هفته پژوهش روز دوشنبه 93/9/24 با حضور دکتر آخوندی سرپرست دانشگاه، اساتید، کارمندان و دانشجویان در سالن همایش های شهید آخوندی برگزار شد.
در این مراسم دکتر آخوندی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های دانشجویان و اساتید از ساخت دانشکده فنی و مهندسی و سایت اداری دانشگاه تا سال 95 در زمین اصلی دانشگاه خبر داد.
وی افزود:از جمله برنامه های آتی دانشگاه پذیرش بیشتر دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی ،توسعه کیفی آموزش و پژوهش ،تبدیل وضعیت قراردادهای کاری اساتید هیئت علمی و کارمندان می باشد. وی بیان داشت : بنده کاملا به این امر واقف هستم که با ارائه تسهیلات رفاهی به اساتید و کارمندان بهره وری و کارایی بالاتر خواهد رفت ، همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته امور رفاهی، فرصت مطالعاتی، تالیف و ترجمه کتاب برای اساتید را فراهم خواهیم کرد.
دکتر خوش نویسان معاون آموزش و پژوهش دانشگاه ضمن اشاره به اهمیت پژوهش در دانشگاه صنعتی قم افزود: درصدد این هستیم تا حد امکان با همکاری معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری آزمایشگاه ها را هر چه بیشتر تجهیز کنیم تا بستر مناسبی جهت انجام طرح های پژوهشی اساتید فراهم شود.
در ادامه دکتر قنبری سرپرست دانشکده فنی و مهندسی، دکتر دهقان سرپرست دانشکده برق و کامپیوتر و دکتر ملاتقی سرپرست دانشکده علوم پایه مباحثی را در مورد پژوهش ، فعالیت های انجام شده و برنامه های آتی در هر یک از دانشکده ها مطرح کردند.
در انتها از اساتید و دانشجویان فعال در عرصه پژوهش تقدیر و تشکر به عمل آمد.


 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود