امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

مشت های گره کرده دانشگاهیان دانشگاه صنعتی قم در روز 13 آبان

شنبه شانزدهم آبان 1394 ساعت 12:49 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم گرامیداشت روز 13 آبان بعد از نماز ظهر و عصر با حضور کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در نمازخانه این دانشگاه برگزار شد.
مشت های گره کرده دانشگاهیان دانشگاه صنعتی قم در روز 13 آبان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم گرامیداشت روز 13 آبان بعد از نماز ظهر و عصر با حضور کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در نمازخانه این دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در دانشگاه بیان داشت: امروز هویت آمریکا برای همه دنیا آشکار شده است. خوشبختانه نه تنها آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جرات تجاوز به ایران را نخواهد داشت و همه اینها را مدیون علمدار انقلاب مقام معظم رهبری و مردم بصیر و فهیم ایران هستیم. مردانی مثل شهدای غواص در این مملکت بوده اند که وقتی جنازه آنها را با دستهای بسته آوردند، رهبر کبیر انقلاب فرمودند: به دست های بسته آنها نگاه نکنید ، در این دستکش ها دستهایی پولادین نهفته است.
وی در مورد رابطه ایران با آمریکا خاطر نشان ساخت: طبق بیانات امام (ره) اگر با آمریکا رابطه برقرار کنیم  انقلاب از مسیر اصلی اش خارج می شود، پس یکا یک ما باید محافظ خوبی برای انقلابی باشیم که با گذر از فراز و نشیب های زیادی اکنون این چنین مقتدرانه در دنیا می درخشد .
این مراسم با آتش زدن پرچم آمریکا و قرائت بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه پایان یافت.
بخشی از بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم به شرح ذیل است:
ما دانشجویان مسلمان و انقلابی ایران اسلامی، آمریکا را نه به عنوان یک جغرافیا بلکه به عنوان  سردمدار ظلم در  جهان  قرار  داده ایم  و به فضل الهی تا ظلم کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم؛ ما به ناله های ذلیلانه و سازشکارانه ی لیبرال ها نگاهی نمی کنیم و از خدا می خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه ی مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ بر امریکا را به صدا درآوریم. چرا که این شعار دارای پشتوانه‌ی قوی و عقلانی است و معلوم است که مراد از این شعار، مرگ بر ملت آمریکا نیست. این شعار یعنی مرگ بر سیاست‌های آمریکا، مرگ بر استکبار؛ مرگ بر آمریکا مرگ بر کشتار مظلومانه ی کودکان، زنان و مردان بی دفاع، مرگ بر استثمار و استعمار ملل، مرگ بر تضییع حقوق انسانی و کرامت انسان ها و مرگ بر خود بزرگ بینی و خوی درندگی است...
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود