امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

RSS
همت و تلاش بی وقفه مسئولین دانشگاه صنعتی قم جهت میزبانی شایسته از دانشجویان در سال تحصیلی جدید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : علاوه بر تاسیس دانشکده برق و کامپیوتر، تاسیس سالن ورزشی شهید شهریاری، تاسیس کتابخانه مشکوۀ السادات، تاسیس کارگاه انفورماتیک شماره ۲، تجهیز و بهسازی سالن همایش های شهید آخوندی و تجهیز کارگاه انفورماتیک شماره ۱،  خوابگاه های دانشجویی نیز بهسازی و تجهیز شده است و هم اینک مسئولین دانشگاه آماده میزبانی شایسته از دانشجویان در سال تحصیلی جدید می باشند.

 در این خصوص دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: خوابگاه های دانشجویی پسرانه شهید حججی و آزادگان با ظرفیت های ۱۷۶و ۱۵۰ نفر و خوابگاه دانشجویی دخترانه فرهنگ با ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده اسکان دانشجویان در سال تحصیلی جدید می باشد.
وی افزود: بلوک های شماره  ۵ و۳،۴ خوابگاه دخترانه فرهنگ متعلق به دانشجویان دانشگاه صنعتی قم می باشد. هر بلوک دارای ۲ طبقه ی ۲ واحدی می باشد و هر واحد مجهز به ۳اتاق ، سالن نشیمن ،آشپزخانه و سرویس بهداشتی است .
 دکتر رضایی نور گفت: خوابگاه دانشجویی پسرانه شهید حججی دارای ۷ طبقه ۲۲ واحدی است و هر واحد مجهز به ۲ اتاق ، سالن نشیمن، آشپزخانه و سرویس بهداشتی می باشد. همچنین خوابگاه دانشجویی پسرانه آزادگان نیز یک ساختمان۵ طبقه است که به ۲۱ اتاق جهت اسکان، ۵ آشپزخانه و ۱۲ سرویس بهداشتی مجهز می باشد.
 رئیس دانشگاه صنعتی قم در مورد بهبود امکانات رفاهی خوابگاه های دانشجویی در مقایسه با سال گذشته خاطر نشان ساخت: رنگ آمیزی دیوارها، تعویض موکت ها ، تفکیک سالن مطالعه از اتاق تلویزیون ،تاسیس سالن ورزشی ،اتاق مشاوره و سلامت، توسعه شبکه بی سیم همراه با نصب آنتن های پیشرفته و افزایش باند اینترنت به  120 مگابيت از جمله اقدامات صورت گرفته جهت رفاه حال دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی بوده است.

۵۰ روز مدیریت جهادی در دانشگاه صنعتی قم
در حالی که فقط ۵۰ روز از ریاست دکتر رضایی نور می گذرد، چنین اقدامات  چشمگیری صورت گرفته است . وی در مراسم تودیع و قدردانی از دکتر خوشنویسان رئیس سابق این دانشگاه که  با حضور دکتر سیمایی صراف معاون حقوقی و امور مجلس وزات علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد ،اقدامات صورت گرفته در این مدت کوتاه را چنین بیان کرد.
متن کامل این سخنرانی به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
اللهم ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

خدایا جهان پادشاهی تو راست ز ما خدمت آید خدایی تو راست

 ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان و یاران با وفای آن حضرت،  از اعتماد وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به اینجانب تقدیر و تشکر عرض می نمایم.  برای بنده افتخاربزرگی است که بتوانم در شهر کریمه اهل بیت(س)  خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشم. همچنین از زحمات رؤسای سابق دانشگاه تشکر می نمایم و خدا وند متعال را شاکرم که در چند ماهی که توفیق خدمتگزاری داشته ام با تلاش و همت جهادی شبانه روزی همه همکاران دستاوردهای زیر رقم خورد:

۱- توسعه ۵۳۰ متر مربع فضای آموزشی از طریق ساخت ساختمان جدید دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر با 12 کلاس درسی ،تاسیس سایت کامپیوترشماره ۲ و بهسازی سایت کامپیوتر شماره ۱ که با این اقدامات  32 درصد فضای آموزشی دانشگاه توسعه پیدا کرده است و کلاسهای هر دانشکده مجزا و دانشکده ها هم اکنون در فضایی تفکیک شده و دارای تابلو و شناسنامه مستقل هستند.
۲.  ورزشگاه شهید شهریاری مشتمل بر امکانات ورزشی متنوع و سالن بدنسازی و تست سلامت در فضایی به وسعت 450 متر مربع با رختکن و سرویس های بهداشتی مجهز و فضای اداری تاسیس و راه اندازی شد.
۳. سالن همایش های شهید آخوندی با خریداری، نصب مبلمان و چیدمان جدید تجهیز و نوسازی شد.
۴.کتابخانه شهید مشکوۀ السادات به مساحت 160 متر مربع با دو سالن مطالعه مجزا برای خواهران و برادران تاسیس شد.
۵. کارگاه مرکزی کامپیوتر شماره ۲ به مساحت تقریبی 60 متر مربع تاسیس و راه اندازی شد.
۶.کارگاه مرکزی کامپیوتر شماره 1 در فضایی بهتر با امکانات جدید تجهیز و به روزسازی شد.
۷. فضای باز و مخروبه انتهای دانشگاه تسطیح و محوطه سازی شد.
۸.پروژه تکمیلی پارکینگ اساتید و کارکنان دانشگاه آغاز شد.
 ۹. احداث زمین چمن مصنوعی آغاز شد و همچنین رایزنی ها و نامه نگاری های مربوطه جهت جذب اعتبار در این خصوص صورت گرفت.
۱۰. احداث زمین ورزشی روباز همزمان با تسطیح زمین، مطالعات اولیه و تهیه نقشه جانمایی آغاز شد.
۱۱. خوابگاه پسرانه شهید حججی بهسازی و مجهز به خانه سلامت شد.
۱۲. خوابگاه دانشجویی پسرانه آزادگان نوسازی و تجهیز شد و تا ابتدای مهرماه آماده بهره برداری است.
۱۳. همکاری شهردار سابق منطقه 11 تهران جناب آقای دکتر مسعود کفایتمند غیور جهت ارائه مشاوره به دانشگاه جلب شد.
۱۴. خیرین دانشگاه ساز به دانشگاه دعوت شدند و بنیاد خیرین دانشگاه تاسیس و اساسنامه آن تدوین و تصویب شد.
۱۵. تهیه طرح توجیهی زمین کیلومتر 9 دانشگاه آغاز شد و به زودی دیوار کشی و محوطه سازی زمین مزبور آغاز می شود.
۱۶. اقدامات مهمی جهت تملک مجتمع دانشگاهی که هم اکنون در آن قرار داریم از طریق نهاد محترم ریاست جمهوری صورت گرفت.
۱۷. وب سایت دانشگاه چند زبانه شد و در هر سه بخش فارسی ،انگلیسی و عربی داری محتوا می باشد.
۱۸. مکاتبات و رایزنی های لازم با وزارت علوم جهت اخذ مجوزهای لازم جهت راه اندازی بخش جذب دانشجویان بین المللی و اتباع صورت گرفت که چند زبانه شدن پرتال دانشگاه نیز در همین راستا بوده است.
۱۹. اصلاح نظام اداری دانشگاه آغاز شد و همزمان با افزایش حجم کاری، پرداختهای تشویقی تحت عنوان اضافه کار مازاد به مدیران حذف شد و مبلغ صرفه جویی شده به امور عمومی دانشگاه و دانشجویان اختصاص یافت.
۲۰. برخی مدیریت ها در راستای صرفه جویی در بیت المال ترکیب شدند و مسئولیتهای مختلف به یک مدیر واگذار شد.
۲۱.جلساتی به منظور راه اندازی دوره دکترای مشترک و نیز استفاده از ظرفیت های آزمایشگاهی و کارگاهی با ریاست دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد و موافقتهای اولیه حاصل شد.
۲۲. معاون جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه منتصب و معرفی شد.
۲۳ .دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه با ماموریت ویژه جهت کنترل و تضمین کیفیت خدمات آموزشی ، پژوهشی و اداری دانشگاه تاسیس و با انتصاب مدیر و تخصیص نیروی متناسب متحول شد.
۲۴.جلساتی صمیمانه با کارمندان و اساتید محترم جهت آشنایی ، شناسایی بی واسطه مشکلات و دریافت پیشنهادات جهت بهبود روندها و رویه ها برگزار شد.
۲۵.جلساتی صمیمانه با تشکلهای دانشجویی جهت آشنایی با این عزیزان ،شناسایی بی واسطه مشکلات و دریافت پیشنهادات جهت بهبود روندها و رویه ها برگزار شد.
۲۶. دوره ۳روزه دانش افزایی اساتید عضو هیات علمی با حضور استاد گلشنی در شهرستان تفرش با همکاری  دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد که در این دوره خانواده های اساتید نیز حضور داشتند و ارتباط صمیمانه ای بین خانواده های اساتید جهت همدلی و همکاری بیشتر شکل گرفت.
۲۷. به منظور تسریع در انجام ماموریتهای سازمانی ، تمرکز زدایی و حذف بروکراسی زائد، عامل مالی برای معاونتهای ستادی دانشگاه تعریف شد و به معاونت ها تنخواه جهت تسریع امور تخصیص داده شد.
۲۸. فرآیند جذب و تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی تسریع و تسهیل شد.
۲۹. اعضای جدید برای هیات اجرایی جذب اساتید و هیات اجرایی کارکنان منتصب و معرفی شدند.
۳۰. جلسات مهمی با مشاور وزیر و رئیس محترم صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد و از این طریق موافقت های لازم جهت دریافت کمک هزینه به منظور توسعه سالن غذا خوری، زمین چمن و زمین ورزشی روباز، ورزشگاه شهید شهریاری، کمک هزینه دانشجویان بی بضاعت و ... اخذ شد.
۳۱. اقدامات و مکاتبات لازم جهت اخذ مجوز انتشارات دانشگاه صورت گرفت.
۳۲. اقدامات لازم جهت راه اندازی مجلات علمی و مکاتبات لازم صورت گرفت.
۳۳ .دیدارهایی با نمایندگان محترم استان جهت اخذ حمایت و استفاده از ظرفیتهای مجمع نمایندگان استان برگزار شد.
 ۳۴.آیین نامه پژوهانه اعضای محترم هیات علمی و نظام تشویق آثار پژوهشی اصلاح شد.
۳۵. معوقات طرحهای نوآورانه مرکز نوآوری پرداخت شد.
۳۶. معوقات مالی دانشگاه در حوزه های تغذیه، اداری ، اجاره، خوابگاه و ... تسویه شد.
۳۷.اقدامات اولیه جهت پرداخت حق التدریسهای معوق سال ۱۳۹۳ و نیز نیمسال اول سال ۱۳۹۶انجام شد.
۳۸.در هفته دولت جهت تکریم کارمندان با برگزاری مراسم و در نظر گرفتن هدایایی از کلیه کارمندان قدردانی شد.
۳۹ . ضمن هماهنگی با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، درب ورودی دانشگاه برای خواهران وضعیت چندان مناسبی نداشت که مورد بازبینی قرار گرفت و به درب اصلی دانشگاه منتقل شد.
۴۰. معضلات و کاستیهای پراکنده عمرانی و محیطی در سطح دانشگاه، طی بازدیدهای میدانی مورد شناسایی، پایش و اصلاح قرار گرفت.

با کمک و یاری خداوند و با تکیه بر توان اساتید و همکاران ارجمند برنامه های زیر را در آینده دنبال خواهیم نمود:
۱. تا سال ۱۴۰۰ باید تعداد دانشجویان به 3000 نفر و تعداد هیات علمی به 100 نفر رسانده شود.
۲. تلاش می کنیم رتبه دانشگاه حدود 40 رتبه بهبود یابد و به رتبه حدود 40 برسیم و امیدواریم این اتفاق طی 3 سال آینده محقق شود.
۳. دوره های دکترای مشترک با دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دیگر دانشگاه های مادر در رشته های مختلف فنی و مهندسی راه اندازی شود.
۴. مرکز نوآوری دانشگاه توسعه یافته و به کلینیک صنعت استان و کشور تبدیل شود.
۵. طی 5 سال آینده ساختمان جدید دانشگاه در زمین کیلومتر 9 تاسیس شود و کلاسها و دانشکده ها به مکان جدید منتقل شوند.

البته برای توسعه آتی، نیاز به تعریف پروژه عمرانی ملی و تخصیص بودجه عمرانی ملی داریم که امیدواریم نمایندگان محترم و دلسوز شهر مقدس قم در مجلس شورای اسلامی به این امر مهم کمک کنند. جا دارد از زحمات کلیه همکارانم که در این مدت به صورت شبانه روزی مشغول کار و فعالیت بودند تقدیر و تشکر کنم که هیچگونه تعطیلات تابستانی نداشتند.
در پایان امیدوارم با دعای خیر شما عزیزان، همراهی همکاران ، حمایت وزیر و معاونین محترم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی ، مقامات استانی و هر یک از خیرینی که می توانند ما را در انجام این مسئولیت خطیر یاری کنند گامهای مثبتی در مسیر رشد و توسعه دانشگاه، استان قم و کشور برداریم.

خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
 

۵۰ روز مدیریت جهادی در دانشگاه صنعتی قم

جمعه بیست و سوم شهریور 1397 ساعت 11:54 ق ظ
برنامه زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی  سال 1397
ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به دانشجویان پذیرفته شده در کنکور سراسری 97، به اطلاع می رساند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در دو مرحله صورت می پذیرد. مرحله اول ثبت نام اینترنتی می باشد و مرحله دوم به صورت حضوری انجام می پذیرد. هر دو مرحله در ادامه به صورت کامل توضیح داده می شود لذا خواهشمند است تمامی موارد ذکر شده در ذیل را انجام داده و تا حصول نتیجه مراحل ثبت نام را دنبال نمایید.
 
مرحله اول ثبت نام اینترنتی:
1-    مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی
تمامی مدارک و فرم های ذیل را پر کرده و اسکن نمایید 
  • تصویر کارت ملی و شناسنامه تمام صفحات
  • تصویر عکس 4*3 زمینه سفید ( به اندازه 263*649 و یا کمتر که حجم عکس حدودا 25 کیلوبایت شود)
  • تصویر اصل کارنامه دیپلم و پیش دانشگاهی ( باید قبلا از مدرسه خود با مهر و امضا تحویل گرفته شده باشد)
  • تصویر اصل دیپلم و پیش دانشگاهی (باید قبلا از مدرسه خود با مهر و امضا تحویل گرفته شده باشد. البته دانشجویان پسر ممکن است این مورد را نتوانند از مدرسه خود تحویل گیرند و یا آماده نشده باشد که در این صورت نیاز به بارگذاری نمی باشد)
  • تصویر گواهی موقت دیپلم و پیش دانشگاهی ( باید قبلا از مدرسه خود با مهر و امضا تحویل گرفته شده باشد)
  • تصویر اصل رسید تائیدیه تحصیلی پیش دانشگاهی ( کلیه پذیرفته شدگان می بایست به همراه تصویر گواهی موقت پیش دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و درخواست تائیدیه تحصیلی برای مدرک پیش دانشگاهی را داده و رسید آن را در سایت بارگذاری نماند.)
  • تصویر فرم مشخصات پر شده ( فرم مذکور را می توانید از این قسمت فرم مشخصات دریافت نمایید)
  • تصویر فرم علایق ورزشی پر شده ( فرم مذکور را می توانید از این قسمت فرم علایق ورزشی دریافت نمایید)
  • تصویر فرم های سنجش طبق نیاز و ضرورت هر فرد پر گردد و بارگذاری شود ( فرم های سنجش را می توانید از این قسمت فرم های سنجش دریافت نماییید. فرم شماره 1 برای تمامی دانشجویان الزامی می باشد. یکی از دو فرم شماره 4 یا 5 را پر کرده و بارگذاری نمایید. بقیه فرم های سنجش در صورتی که با وضعیت متقاضی مطابقت داشته باشد پر کرده و بارگذاری نمایید. )
  •  تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت در صورت موجود بودن
 بعد از اسکن تمامی موارد بالا و پر شدن فرم های مربوطه بهآدرس ذیل مراجعه کرده و ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهید.
آدرس سایت : https://erp.qut.ac.ir/stdnew    
 نکته 1: جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی نام کاربری، کد ملی دانشجو و کلمه عبور، کد شناسنامه متقاضی می باشد.
نکته 2: کد ملی باید به صورت کامل و 10 رقمی وارد گردد بدون خط تیره و فاصله ( اگر کد ملی متقاضی با صفر شروع شود ممکن است برای ورود به سایت نیاز به صفر اول شماره ملی نباشد
 بعد از ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی مراحل ثبت نام را به طور کامل انجام داده و تمامی فرم های مربوطه را در قسمت خود بارگذاری نمایید و در انتها کلید ثبت نهایی و ارسال را زده و اطلاعات خود را چاپ نمایید.
 بعد از ثبت نهایی و ارسال ثبت نام خود به شماره موبایل وارد شده از جانب متقاضی پیامکی ارسال می گردد.
در ادامه در روزهای بعد کارشناسان دانشگاه اطلاعات ارسالی متقاضیان را بررسی نموده که در صورت تایید ، باز به شماره موبایل دانشجو پیامکی مبنی بر تایید ثبت نام اینترنتی حاوی شماره دانشجویی ارسال می گردد. و در صورت رد درخواست پیامکی حاوی نقص در پرونده و یا رد درخواست به متقاضی ارسال می گردد که در این مورد متقاضی باید مجددا به لینک ثبت نام اینترنتی مراجعه کرده و نواقص خود را تکمیل و ارسال نماید.
 توجه: در مواردی بسیار اندک ممکن است برای دانشجو پیامک مبنی بر تایید و یاعدم تایید ثبت نام اینترنتی و یا پیامک کد دانشجویی ارسال نگردد لذا در این موارد دانشجو می تواند به لینک ثبت نام مراجعه نماید و از تایید و یا عدم تایید درخواست خود مطلع گردد.
 دانشجویان عزیز در صورتی که ثبت نام اینترنتی شما تایید گردید و کد دانشجویی برای شما پیامک شد می توانید با شماره دانشجویی و کد ملی خود وارد پرتال دانشجویی شده و جهت ثبت نام خوابگاه اقدام نمایید. قابل توجه است که این درخواست به منزله پیش ثبت نام بوده و در زمان ثبت نام حضوری که دانشجویان به دانشگاه مراجعه می کنند، با توجه به اولویت و شرایط متقاضیان چگونگی وضعیت خوابگاه آنها نهایی خواهد شد .
 نحوه ثبت نام امور خوابگاه:
 1- وارد سایت دانشگاه شده 
2- وارد پرتال دانشجویی  شده https://erp.qut.ac.ir
3- اداره خوابگاه ها را انتخاب کرده 
4- عضویت در خوابگاه را انتخاب کرده
5- فرم های مورد نظر را پر کرده و بعد از اتمام هر فرم کلید ثبت را زده تا فرم ها به اتمام رسیده و در آخر کلید ارسال درخواست را انتخاب کنید.
هزینه خوابگاه برای یک ترم تحصیلی 600 هزار تومان می باشد.
مبلغ ودیعه خوابگاه برای کلیه دانشجویان 100 هزارتومان می باشد ( البته قابل توجه است که این مبلغ فقط یکبار در طول تحصیل دانشجو پرداخت می گردد و در پایان تحصیل به دانشجو عودت داده خواهد شد.)
 
 تمامی دانشجویان پسر بعد از اینکه ثبت نام اینترنتی آنان تایید شد و کد دانشجویی برای آنان پیامک گردید باید وارد پرتال دانشجویی خود شده و درخواست معافیت از تحصیل خود را ارسال نمایند.
 
نحوه ارسال درخواست معافیت از تحصیل:
1- وارد سایت دانشگاه شده
2- وارد پرتال دانشجویی شده https://erp.qut.ac.ir
3- فرم های درخواست را انتخاب کرده
4- روی گزینه سایر درخواست ها کلیک کرده
5- گزینه معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول را انتخاب کرده و فرم را به صورت کامل و با دقت پرکرده و ارسال نمایید.
 
مراحل فوق تماماً قبل از ثبت نام حضوری متقاضی انجام می شود لذا خواهشمند است ثبت نام اینترنتی خود را با دقت و کامل در روزهای ابتدایی (ثبت نام اینترنتی) انجام داده تا کارشناسان دانشگاه زمان کافی برای بررسی وضعیت ثبت نام متقاضیان داشته باشند که در این صورت دانشجو زودتر می تواند کد دانشجویی دریافت نماید و ثبت نام خوابگاه و ثبت معافیت از تحصیل خود را انجام داده که در زمان ثبت نام حضوری با مشکل و نواقص مواجهه نگردد.  
 
زمان ثبت نام اینترنتی : از تاریخ 97/06/25 تا تاریخ 97/06/31 می باشد.
 
مرحله دوم ثبت نام حضوری :
 دانشجویان عزیز توجه فرمایند کلیه مدارک تحصیلی به همراه شناسنامه و کارت ملی که در قسمت ثبت نام اینترنتی اسکن و بارگذاری نموده اید باید اصل آن به همراه 4 نسخه کپی در زمان ثبت نام حضوری آورده شود. البته به موارد فوق اصل فرم های بارگزاری شده به همراه 12 قطعه عکس 4*3 زمینه سفید اضافه می شود. ثبت نام حضوری فقط و فقط در زمان مشخص شده ذیل انجام می گیرد. عدم ثبت نام حضوری به منزله انصراف متقاضی تلقی خواهد شد.
لازم به ذکر است عواقب عدم ارائه مدارک فوق در زمان ثبت نام حضوری به عهده خود دانشجو می باشد.

قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر :

جهت ارائه مدارک و تایید فرم سوابق ایثارگری تا پایان مهر ماه 97 به حجت الاسلام توکلی ( امور دانشجویان شاهد و ایثارگر) مراجعه فرمایید.

زمان ثبت نام حضوری دانشجویان جدیدالورد سال تحصیلی 1397 به شرح ذیل می باشد

رشته مکانیک و صنایع و کامپیوتر

1397/07/01یکشنبه

رشته برق و پلیمر و عمران

 1397/07/02دوشنبه

فیزیک و انرژی

1397/07/03سه شنبه

 
 توجه: استفاده از پوشش چادر برای خواهران در محوطه دانشگاه و اماکن وابسته الزامی می باشد.
 

برنامه زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1397

پنجشنبه بیست و دوم شهریور 1397 ساعت 11:28 ق ظ
هفتمین دوره دانش افزایی اساتید عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: هفتمین دوره طرح دانش افزایی اساتید عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی قم به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با حضور دکتر گلشنی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ،دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه ، حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهو دکتر کفایتمند غیور مشاور عالی رئیس دانشگاه برگزار شد.
در این رابطه دکتر آل عمرانی نژاد دبیر هم اندیشی دانشگاه صنعتی قم برگزاری دوره های دانش افزایی را یکی از کاربردی ترین ابزار آشنایی اساتید با دیدگاه ها و مولفه های سیاسی و اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی قلمداد کرد. وی گفت: رشد دینی ، فرهنگی و مذهبی اساتید در تربیت دانشجویان متدین ، متعهد و کارآمد بسیار مهم و موثر می باشد چرا که شخصیت علمی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان با الگوگیری از اساتید شکل خواهد گرفت.
دکتر آل عمرانی نژاد در خصوص هفتمین دوره دانش افزایی اساتید دانشگاه صنعتی قم افزود: این دوره با موضوع تاریخ علم و تمدن اسلامی طی سه روز در دانشگاه تفرش برگزار شد. تاریخ و جایگاه علم در زندگی بشر و  نقش اساتید در رشد علمی و فرهنگی دانشجویان از محورهای اصلی این دوره بوده است.

تقدیر مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم از کارکنان
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با  هفته دولت و روز کارمند حجت الاسلام و المسلمین شریفی دوست مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با حضور در اتاق کارکنان و اهدای بسته های فرهنگی از زحمات آنان تقدیر و تشکربه عمل آورد.
حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست در راستای توفیق خدمت به جامعه علمی، از درگاه خداوند متعال برای کارکنان دانشگاه صنعتی قم طلب سلامتی ،عافیت و موفقیت روز افزون نمود.
شایان ذکر است در راستای اشاعه ی هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب با بسته های فرهنگی محتوی چادر مشکی از کارکنان تقدیر شد.
 
با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری انجام شد:  مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم تودیع و تکریم از دکتر خوشنویسان رئیس سابق دانشگاه صنعتی قم  و معارفه دکتر رضایی نور رئیس جدید دانشگاه با حضور دکتر سیمایی صراف معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.
دکتر سیمایی صراف ضمن تشکر از زحمات دکتر خوشنویسان و دکتر رضایی نور گفت: دانشگاه صنعتی باید یک دانشگاه فن آور باشد. توفیق یک دانشگاه فن آور در میزان تسهیل نمودن زندگی بشری است.

وی افزود: با توجه به تحریم ها، دانشگاه های ما باید مساله محور باشند و با نگاهی ظریف، دقیق و علمی مسائل و مشکلات کشور را رفع نمایند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان ساخت: گسترش کمی دانشگاه ها نباید مهم باشد، مهم توسعه علمی و فعالیت های پژوهشی در دانشگاه ها است . به عنوان مثال وزارت خانه های ما از قبیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، صنعت ، معدن و نفت برای خود دانشگاه تاسیس کردند که مسئولین، امروز به این نتیجه رسیده اند که این کار تاثیر  مفید چندانی نداشته است. بی شک نباید کیفیت را فدای کمیت کرد.
در ادامه مراسم دکتر بهرام خوشنویسان ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم با اشاره به مشکلات مالی  و تنگناهای بودجه‌ای در ابتدای پذیرش مسئولیت ریاست دانشگاه صنعتی قم گفت: یکی از دغدغه های بنده در دوران مسئولیتم تقویت روحیه خودباوری دردانشگاه بود که به لطف خدا  امروز از لحاظ علمی و پژوهشی این دانشگاه پیشرفت‌های مناسبی داشته است و جایگاه خوبی را در کشور و استان به خود اختصاص داده است.
رییس سابق دانشگاه صنعتی قم اظهار کرد: دکتر رضایی نور در این مدت کوتاه سپری شده از مسئولیشان با روحیه جهادی به برنامه هایی در خصوص ساماندهی دانشگاه و القای روحیه شادابی پرداخته است و امیدوارم با همین انرژی در پیشبرد اهداف دانشگاه موفق و منصور باشد.

در ادامه دکتر رضایی نور رئیس جدید دانشگاه صنعتی قم ضمن خیر مقدم به حضارگفت:  از مسئولین وزارتی جهت اعتمادی که به بنده  داشتند  و این مسئولیت خطیر را به عهده من گذاشتند بسیار سپاسگزارم.
رئیس دانشگاه صنعتی قم با تشکر از زحمات رؤسای سابق این دانشگاه ، به موقعیت استراتژیک استان از لحاظ سیاسی، صنعتی ، علمی و جغرافیایی اشاره کرد و افزود: توسعه دانشگاه صنعتی قم ، توسعه صنعت استان است.
وی در خصوص پیشرفت های دانشگاه صنعتی قم در 50 روز اخیر گفت: تاسیس دانشکده برق و کامپیوتر و شناسنامه دار کردن دانشکده ها، افزایش 30 درصدی فضاهای آموزشی ، تاسیس سالن ورزشی شهید شهریاری، تاسیس کتابخانه شهید نقی مشکوة السادات، تاسیس کارگاه انفورماتیک شماره 2، تجهیز کارگاه انفورماتیک شماره 1، بهسازی سالن همایش های دانشگاه از جمله اقدامات صورت گرفته در این 50 روز اخیر بوده است.
وی افزود: بی شک گام برداشتن در چنین زمان محدودی بدون همکاری و همدلی خانواده  پر تلاش دانشگاه صنعتی قم میسر نبوده است.
در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر خوشنویسان رئیس سابق دانشگاه تقدیر و مراسم معارفه ی دکتر رضایی نور انجام شد.


افتتاح 4 پروژه عمرانی انجام شده در دوره مسئولیت دکتر رضایی نور از جمله دانشکده برق و کامپیوتر ، سالن ورزشی شهید شهریاری، کارگاه انفورماتیک شماره 2 و کتابخانه شهید نقی مشکوة السادات از جمله برنامه هایی بود که با حضور دکتر سیمایی صراف و مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی قم انجام شد.

برنامه زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1397
برنامه زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1397
ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به دانشجویان پذیرفته شده در کنکور سراسری کارشناسی ارشد سال 97، به اطلاع می رساند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در دو مرحله صورت می پذیرد. مرحله اول ثبت نام اینترنتی می باشد و مرحله دوم به صورت حضوری انجام می پذیرد. هر دو مرحله در ادامه به صورت کامل توضیح داده می شود لذا خواهشمند است تمامی موارد ذکر شده در ذیل را انجام داده و تا حصول نتیجه مراحل ثبت نام را دنبال نمایید.

برنامه زمان بندی ثبت­نام اینترنتی

تاریخ

ایام

رشته ها

97/06/16

الی

 97/06/18

جمعه الی

یکشنبه

رشته های مهندسی مکانیک (کلیه گرایش­ها­) ، مهندسی صنایع، مهندسی پلیمر،مهندسی عمران (کلیه گرایش­ها)، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق

(کلیه گرایش­ها )، ریاضی کاربردی

 

برنامه زمان بندی ثبت­ نام حضوری

تاریخ

ایام

رشته­ها

97/06/19

دوشنبه

رشته های مهندسی مکانیک (کلیه گرایش­ها­)، مهندسی صنایع

97/06/20

سه شنبه

رشته مهندسی برق (کلیه گرایش­ها )، رشته ریاضی کاربردی

97/06/21

چهارشنبه

مهندسی پلیمر و مهندسی عمران (کلیه گرایش­ها) رشته مهندسی کامپیوتر

 
مرحله اول ثبت نام اینترنتی:
1-    مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی
تمامی مدارک و فرم های ذیل را پر کرده و اسکن نمایید 
  • تصویر تمام صفحات شناسنامه وکارت ملی.
  • تصویر عکس 4*3 تمام رخ زمینه سفید تهیه شده در سال جاری ( به اندازه 263*649 و یا کمتر که حجم عکس حدودا 25 کیلوبایت شود)
  • تصویر اصل مدرک کارشناسی و یا تصویر گواهی موقت کارشناسی و در صورت نداشتن مدرک، فرم شماره 2 و فرم شماره 3 (فرم تعهد فراغت از تحصیل) و فرم صفحه 40 دفترچه 1
  • تصویر اصل مدرک کاردانی و یا تصویر گواهی موقت کاردانی در صورت وجود
  • تصویر فرم های سنجش طبق نیاز و ضرورت هر فرد پر گردد و بارگذاری شود( فرم های سنجش را می توانید از این قسمت فرم های سنجش دریافت نمایید. فرم شماره  4 برای تمامی دانشجویان  روزانه الزامی می باشد و بارگذاری نمایید. بقیه فرم های سنجش در صورتی که با وضعیت متقاضی مطابقت داشته باشد پر کرده و بارگذاری نمایید. )
  • تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت در صورت موجود بودن
  • تصویر فرم مشخصات پر شده ( فرم مذکور را می توانید از این قسمت فرم مشخصات دریافت نمایید)
  • تصویر فرم علایق ورزشی پر شده ( فرم مذکور را می توانید از این قسمت فرم علایق ورزشی دریافت نمایید)
 بعد از اسکن تمامی موارد بالا و پر شدن فرم های مربوطه بهآدرس ذیل مراجعه کرده و ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهید.
آدرس سایت : https://erp.qut.ac.ir/stdnew    
 نکته 1: جهت ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی نام کاربری، کد ملی دانشجو و کلمه عبور، کد شناسنامه متقاضی می باشد.
نکته 2: کد ملی باید به صورت کامل و 10 رقمی وارد گردد بدون خط تیره و فاصله ( اگر کد ملی متقاضی با صفر شروع شود ممکن است برای ورود به سایت نیاز به صفر اول شماره ملی نباشد لذا از متقاضیان خواهشمند است هم با صفر و هم بدون صفر امتحان کنند)
 بعد از ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی مراحل ثبت نام را به طور کامل انجام داده و تمامی فرم های مربوطه را در قسمت خود بارگذاری نمایید و در انتها کلید ثبت نهایی و ارسال را زده و اطلاعات خود را چاپ نمایید.
 بعد از ثبت نهایی و ارسال ثبت نام خود به شماره موبایل وارد شده از جانب متقاضی پیامکی ارسال می گردد.
در ادامه در روزهای بعد کارشناسان دانشگاه اطلاعات ارسالی متقاضیان را بررسی نموده که در صورت تایید ، باز به شماره موبایل دانشجو پیامکی مبنی بر تایید ثبت نام اینترنتی حاوی شماره دانشجویی ارسال می گردد. و در صورت رد درخواست پیامکی حاوی نقص در پرونده و یا رد درخواست به متقاضی ارسال می گردد که در این مورد متقاضی باید مجددا به لینک ثبت نام اینترنتی مراجعه کرده و نواقص خود را تکمیل و ارسال نماید.
 توجه: در مواردی بسیار اندک ممکن است برای دانشجو پیامک مبنی بر تایید و یاعدم تایید ثبت نام اینترنتی و یا پیامک کد دانشجویی ارسال نگردد لذا در این موارد دانشجو می تواند به لینک ثبت نام مراجعه نماید و از تایید و یا عدم تایید درخواست خود مطلع گردد.
 دانشجویان عزیز در صورتی که ثبت نام اینترنتی شما تایید گردید و کد دانشجویی برای شما پیامک شد می توانید با شماره دانشجویی و کد ملی خود وارد پرتال دانشجویی شده و جهت ثبت نام خوابگاه اقدام نمایید. قابل توجه است که این درخواست به منزله پیش ثبت نام بوده و در زمان ثبت نام حضوری که دانشجویان به دانشگاه مراجعه می کنند، با توجه به اولویت و شرایط متقاضیان چگونگی وضعیت خوابگاه آنها نهایی خواهد شد .
 نحوه ثبت نام امور خوابگاه:
1- وارد سایت دانشگاه شده
2- وارد پرتال دانشجویی  شده https://erp.qut.ac.ir
3- اداره خوابگاه ها را انتخاب کرده
4- عضویت در خوابگاه را انتخاب کرده
5- فرم های مورد نظر را پر کرده و بعد از اتمام هر فرم کلید ثبت را زده تا فرم ها به اتمام رسیده و در آخر کلید ارسال درخواست را انتخاب کنید.
هزینه خوابگاه برای یک ترم تحصیلی 600 هزار تومان می باشد.
مبلغ ودیعه خوابگاه برای کلیه دانشجویان 100 هزارتومان می باشد ( البته قابل توجه است که این مبلغ فقط یکبار در طول تحصیل دانشجو پرداخت می گردد و در پایان تحصیل به دانشجو عودت داده خواهد شد.)
 تمامی دانشجویان پسر بعد از اینکه ثبت نام اینترنتی آنان تایید شد و کد دانشجویی برای آنان پیامک گردید باید وارد پرتال دانشجویی خود شده و درخواست معافیت از تحصیل خود را ارسال نمایند.
 نحوه ارسال درخواست معافیت از تحصیل: 
1- وارد سایت دانشگاه شده
2- وارد پرتال دانشجویی شده https://erp.qut.ac.ir
3- فرم های درخواست را انتخاب کرده
4- روی گزینه سایر درخواست ها کلیک کرده
5- گزینه معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول را انتخاب کرده و فرم را به صورت کامل و با دقت پرکرده و ارسال نمایید.
 مراحل فوق تماماً قبل از ثبت نام حضوری متقاضی انجام می شود لذا خواهشمند است ثبت نام اینترنتی خود را با دقت و کامل در روزهای ابتدایی (ثبت نام اینترنتی) انجام داده تا کارشناسان دانشگاه زمان کافی برای بررسی وضعیت ثبت نام متقاضیان داشته باشند که در این صورت دانشجو زودتر می تواند کد دانشجویی دریافت نماید و ثبت نام خوابگاه و ثبت معافیت از تحصیل خود را انجام داده که در زمان ثبت نام حضوری با مشکل و نواقص مواجهه نگردد.
توجه: دانشجویان استعداد درخشان فقط ثبت نام حضوری دارند. 
 مرحله دوم ثبت نام حضوری :
   پس از ثبت نام اینترنتی، اصل مدارک به شرح فوق، جهت تطبیق و تایید نهایی ثبت نام در روز ثبت نام حضوری (طبق زمانبندی اعلام شده) ارائه گردد.
اصل آن به همراه 4 نسخه کپی در زمان ثبت نام حضوری آورده شود . البته به موارد فوق 12 قطعه عکس 4*3 زمینه سفید پشت نویسی شده اضافه می شود. ضمنا دانشجویان آدرس کامل بهمراه کدپستی و یا صندوق پستی دانشگاه مقطع کارشناسی و کاردانی (درصورت وجود) را بهمراه داشته باشند.
ثبت نام حضوری فقط و فقط در زمان مشخص شده ذیل انجام می گیرد. عدم ثبت نام حضوری به منزله انصراف متقاضی تلقی خواهد شد. لازم به ذکر است عواقب عدم ارائه مدارک فوق در زمان ثبت نام حضوری به عهده خود دانشجو می باشد.
توجه: استفاده از پوشش چادر برای خواهران در محوطه دانشگاه و اماکن وابسته الزامی می باشد.
 
انتصاب جدید معاون دانشجویی و فرهنگی در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی حکمی از جانب دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه، دکتر عبدالرضا کریمی به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی قم منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب جنابعالی و در راستای تحقق هرچه بیشتر اهداف علمی و فرهنگی دولت تدبیر و امیددر سایه الطاف نظام مقدس جمهوری اسلامی به موجب این حکم جنابعالی به عنوان "سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی" منصوب می گردید. امید است در سالی که مزین است به نام "حمایت از کالای ایرانی" با توکل بر خداوند سبحان و پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در تحقق اهداف علمی دانشگاه موفق و پیروز باشید.
شایان ذکر است طی برگزاری جلسه ای از زحمات دکتر محسنی معاون سابق دانشجویی و فرهنگی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
سرپرست جدید دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه صنعتی قم منصوب شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی حکمی از جانب دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم دکتر مهدی محسنی به عنوان سرپرست دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب جنابعالی و در راستای تحقق هرچه بیشتر اهداف علمی و فرهنگی دولت تدبیر و امید در سایه الطاف نظام مقدس جمهوری اسلامی، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان "سرپرست دفتر نظارت و ارزیابی " منصوب می گردید. امید است در سالی که مزین است به نام "حمایت از کالای ایرانی" با توکل بر خداوند سبحان و پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تحقق اهداف علمی دانشگاه موفق و پیروز باشید.

همچنین طی برگزاری جلسه ای از زحمات دکترمحمدی مدیر سابق دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد.
پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت آغاز سال تحصیلی
بسمه تعالی
آغاز سال تحصیلی جدید، تداعی کننده رشد تحرک و پویایی در بین دانش آموزان ، اساتید و دانشگاهیان است . کوششی از نوع آموختن و پویشی از نوع تلاش برای رسیدن به اهدافی بلند از جنس خدمت.
دانش آموزان دیروز و دانشجویان امروز باید بدانند که ورود به دانشگاه، آغاز بصیرتی جدید برای رشد و شکوفایی است. شروعی برای برداشتن گام هایی بلند که ارتقای علم، فناوری و فرهنگ را رقم خواهد زد.
آینده درخشان و باشکوه ایران اسلامی با علم، آگاهی ، همت و تلاش شما عزیزان ساخته خواهد شد، به همین دلیل است که امام خمینی (ره) می فرمایند: دانشگاه مبدا تحولات و مقدرات یک کشور است.
اینجانب آغاز سال تحصیلی را که مقارن با هفته دفاع مقدس می باشد را به جامعه دانشگاهی صنعتی قم به ویژه دانشجویان جدیدالورود، که برای نخستین بار به محیط مقدس دانشگاه گام نهاده اند صمیمانه تبریک عرض نموده و برای همگان از درگاه خداوند متعال موفقیت، بهروزی و سعادت را آرزومندم.
                                                                                                                                                   دکتر جلال رضایی نور
                                                                                                                                                رئیس دانشگاه صنعتی قم
همزمان با هفته دولت از کارکنان دانشگاه صنعتی قم تقدیر شد
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با هفته دولت از کارکنان خدوم دانشگاه صنعتی قم تقدیر و تشکر به عمل آمد.
طی مراسمی با حضور دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه، دکتر کفایتمند غیور مشاور عالی رئیس و حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه از زحمات بی وقفه کارکنان دانشگاه تقدیر شد.
دکتر رضایی نور ضمن تبریک این ایام خجسته و تشکر از زحمات کارکنان گفت: به حول و قوه الهی با همت و تلاش کارکنان و اساتید، دانشگاه صنعتی قم را به جایگاهی که در شان و منزلت شهر مقدس قم است ، خواهیم رساند.
حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست ضمن اشاره به واقعه بزرگ غدیر خاطر نشان ساخت: ولایت علی بن ابی طالب (ع) برای ما یک اصل است. به حدی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص می فرماید: با توجه به حدیث گرانقدر" ولایه علی بن ابی طالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی "، ما به این اصل تمسک می جوییم و تحت هیچ شرایطی آن را رها نمی کنیم و با کسانی هم که به این اصل اعتقاد ندارند نزاع نخواهیم کرد.
در پایان نیز مهندس یاری معاون اداری و مالی دانشگاه  یکی از عوامل پیشرفت دانشگاه صنعتی قم  را  دلسوزی ، تلاش و همت کارکنان دانست و افزود: این هفته بهانه ای است تا از زحمات بی وقفه شما عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.
 
همزمان با هفته دولت در دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با هفته دولت سالن ورزشی شهید شهریاری و آزمایشگاه مرکزی با حضور مهندس یزدان مهر مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس صندوق رفاه دانشجویان در دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد.

سالن ورزشی شهید شهریاری با  دستگاه آنالایزر ترکیب بدنی ، دو دستگاه تردمیل ، دوچرخه ثابت، صد متر مربع تشک ورزشی، شش عدد میز تنیس، دو عدد فوتبال دستی،پنج عدد دارت، تجهیزات و وسایل ایروبیک، کش های TRX  طی یک ماه اخیر با تلاش شبانه روزی مسئولین دانشگاه ساخت، تجهیز و افتتاح شد.
آزمایشگاه مرکزی نیز  به عنوان یکی از مجهزترین آزمایشگاه های دانشگاه صنعتی قم با هدف تسهیل در بهره برداری بهینه از آزمایشگاه ها و کارگاه های موجود در دانشگاه با تجهیزاتی چون میکروسکوپ تونلی رویشی و اتمی SPM، اسپکتروفوتومتر UV-VIS، اسپاترینگ تک کاتد، دستگاه تولید آب دیونیزه ZU101-B  و Internal Mixer افتتاح شد.

طی جلسه ای با حضور مهندس یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان  و مهندس رحیمی مدیر مالی صندوق رفاه دانشجویان ، دکتر رضایی نور ضمن خوشامدگویی و تبریک هفته دولت از حمایت های بی دریغ مهندس یزدان مهر تقدیر و تشکر کرد. وی گفت: به لطف خداوند متعال و تلاش های شبانه روزی مسئولین دانشگاه، شاهد فعالیت های چشمگیری در دانشگاه صنعتی قم هستیم.
رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: با توجه  به رشد و گسترش دانشگاه ،احداث کارگاه های مهارت افزایی، احداث زمین فوتسال، والیبال و بسکتبال از جمله برنامه های آتی دانشگاه است.
همچنین مشاور وزیر علوم،تحقیقات و فناوری ضمن تشکر از تلاش های بی وقفه دکتر رضایی نور گفت: رشد و پیشرفت در دانشگاه صنعتی قم به خوبی قابل مشاهده است  و بی شک یکی از عوامل ارتقای این دانشگاه حضور تیم کارآمد و جوان آن می باشد.
در پایان مهندس یزدان مهر با توجه به تلاش های مجدانه مسئولین دانشگاه صنعتی قم از مساعدت جهت ساخت سلف جدید، زمین چمن مصنوعی و سرای دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

همزمان با هفته دولت در دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد

چهارشنبه هفتم شهریور 1397 ساعت 2:43 ب ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود