امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور فرهنگی

شور حسینی در دانشگاه

سه شنبه هفتم آذر 1391 ساعت 0:0 ق ظ
محرم امسال دانشگاه صنعتی قم علاوه بر سیاه پوش كردن تمام محوطه،برگزاری هر روزه مراسم پر فیض زیارت عاشورا،مداحی و نوحه سرایی، با برگزاری مراسم تعزیه خوانی حضرت علی اكبر(ع)،توسط ده نفر از دانشجویان در روز یكشنبه 91/8/28 حال و هوایی دیگر پیدا كرد.

(شور حسینی در دانشگاه صنعتی قم)

محرم امسال دانشگاه صنعتی قم علاوه بر سیاه پوش كردن تمام محوطه،برگزاری هر روزه مراسم  پر فیض زیارت عاشورا،مداحی و نوحه سرایی، با برگزاری مراسم تعزیه خوانی حضرت علی اكبر(ع)،توسط ده نفر از دانشجویان در روز یكشنبه 91/8/28 حال و هوایی دیگر پیدا كرد.

این مراسم با شكوه با حضور دكتر مشكوه السادات ریاست محترم دانشگاه،هیئت رئیسه، تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی قم و با هنرمندی ده نفر از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه: این مراسم با شكوه با هنرمندی دانشجویان حسین سلیمانی پور،محمد علی باقری مهر،عرفان عتیقی،علی نوروزی،سید مصلح الدین خوش نظر،مهدی تهمتن،عادل سلیمانی،حسین معتمدی،حسین خرم كیا،حسین حسین محمد،حامد محمد زمانی و جلال براتی به روی صحنه رفت. آقای سید مصلح الدین خوش نظر دانشجوی ترم سه رشته برق،گرایش كنترل به عنوان كارگردان و سرپرست گروه تعزیه گفت:ده سال است كه سعادت تعزیه خواندن را پیدا كرده ام و امسال با یك فراخوان كوچك،دانشجویان زیادی برای شركت در این مراسم به من مراجعه كردند.با توجه به اینكه خیلی از اعضای این گروه تازه كار بودند،از چهل روز قبل به تمرین،نسخه خوانی و تداركات پرداختیم،كه با عنایت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)این مراسم به بهترین شكل ممكن برگزار شد.

شایان ذكر است كه این مراسم همراه با پوشش خبری رسانه ای بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود