امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور فرهنگی

RSS
مسابقه کتابخوانی
مسابقه کتابخوانی کتاب "آرامش بهاری" از اینجا دانلود کنید

مسابقه کتابخوانی

یکشنبه نوزدهم اردیبهشت 1395 ساعت 11:8 ق ظ
مسابقه عکاسی از خوابگاه دانشجویی

مسابقه عکاسی از خوابگاه دانشجویی

یکشنبه نوزدهم اردیبهشت 1395 ساعت 11:7 ق ظ
از اساتید دانشگاه صنعتی قم تقدیر و تشکر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با هفته آموزش به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی ، طی برگزاری مراسمی در سالن همایش های شهید آخوندی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی قم تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در ابتدای این مراسم دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن گرامی داشت سالروز شهادت استاد مطهری و تبریک به اساتید، نقش استاد مطهری را در روشنفکری دانشجویان بی بدیل قلمداد کرد و افزود: اگر استاد مطهری راهنمای جوانان به ویژه دانشجویان در قبل از انقلاب نبود، به حق قیام مردم به پیروزی نمی رسید.در واقع استاد مطهری نمونه یک انسان خودساخته و معلم آگاه و فرهیخته نه تنها در زمان خودش بوده است بلکه الگوی بسیار خوبی برای اساتید و معلمان امروز است.
دکتر خوشنویسان درباره وضعیت کنونی دانشگاه صنعتی قم گفت: به حمد الله با تلاش و کوشش یکایک مسئولین، کارکنان و حتی دانشجویان، دانشگاه در حال حاضر از اعتبار ،وجه و پیشرفت خوبی برخوردار است. به عنوان مثال حضور دکتر خدیجه ربیعی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی قم که به عنوان نماینده مردم شهرستان بروجن به مجلس دهم راه یافت و همچنین انتصاب مهندس رحیمی مدیر مالی این دانشگاه به عنوان مدیر مالی صندوق رفاه دانشجویان در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نشان از اعتبار و وجه خوب دانشگاه و کارکنان آن است.
رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن اشاره به نقش مهم اساتید افزود: یکی از مهم ترین وظایف اساتید، ایجاد روحیه امید و نشاط در دانشجویان است که این چنین می توان جامعه ای جوان، خلاق و شاد داشته باشیم.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین آخوند زاده نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک اعیاد پیش رو و خداقوت به اساتید، راجع به مقام استاد اظهار داشت: همین بس که نگاه کردن به صورت استاد عبادت است.همچنین در مقام علم آموزی همین بس که یک ساعت تفکر و علم آموزی بهتر از یک سال عبادت است.
این مراسم با اجرای مسابقه های طنز، شعبده بازی و تردستی ادامه یافت.
در انتها نیز با اهدای لوح تقدیر از اساتید تقدیر و تشکر به عمل آمد.

از اساتید دانشگاه صنعتی قم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سه شنبه چهاردهم اردیبهشت 1395 ساعت 1:23 ب ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود