امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور فرهنگی

RSS
اولین دوره مسابقات ساخت بتن در دانشگاه برگزار شد
با برنامه ریزی و پیگیری های فراوان انجمن علمی مهندسی عمران و حمایت مدیر گروه محترم مهندسی عمران و همکاری شرکت نانو بتن امین قم، اولین دوره مسابقه ساخت بتن در دو مرحله که مرحله اول آن در قالب هشت تیم 3 الی 4 نفره در دانشگاه در روز های 25 و 26 بهمن ماه با حضور گسترده دانشجویان برگزار گردید. یاد آور می شود مرحله نهایی این رقابت در روزهای دوم و سوم اسفند ماه در قالب برنامه ویژه با عنوان "تعیین مقاومت فشاری بتن با استفاده از دستگاه بتن شکن در محوطه دانشگاه برگزار خواهد شد. "

اولین دوره مسابقات ساخت بتن در دانشگاه برگزار شد

چهارشنبه بیست و نهم بهمن 1393 ساعت 2:19 ب ظ
تجدید پیمان هیئات رئیسه، اساتید و کارمندان دانشگاه صنعتی قم با شهدا
به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، هیات رئیسه ،اساتید و کارمندان دانشگاه صنعتی قم، به همت مدیریت فرهنگی در روز یکشنبه 93/11/19 طی برگزاری مراسم غبار روبی از مزار شهدا واقع در گلزار شهدا با ایشان تجدید پیمان و میثاق نمودند. همچنین پس از مراسم غبارروبی از بیت حضرت امام (ره) بازدید به عمل آوردند.
به مناسبت دهه مبارک فجر در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد
 به منا سبت ایام الله دهه مبارک فجر ، همایش دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به همت مدیریت فرهنگی واجتماعی، روز یکشنبه 93/11/19 در سالن همایش های شهید علی آخوندی با حضوراساتید ،کارمندان و دانشجویان برگزار شد.
در ابتدای این همایش حجت الاسلام و المسلمین دکتر امیدیان مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پس از خیر مقدم به مدعوین، از جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی قم جهت شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت به عمل آورد. ریاست محترم دانشگاه نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی ارزشی و معنوی است .انقلاب اسلامی ایران تحولی معنوی ، روحی و فرهنگی عظیمی را در آحاد ملت ایران به وجود آورده است . همچنین حجت الاسلام و المسلمین آخوندزاده نیز به بیان خاطراتی از لحظات ورود حضرت امام (ره) به میهن عزیزمان پرداخت .
در پایان نیز به پنج نفر از خانواده های معظم شهدا با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود تقدیر به عمل آمد. همچنین به 3 نفر از شرکت کنندگان مسابقه 22 بهمن به قید قرعه جوایزی اهدا گردید.
 

به مناسبت دهه مبارک فجر در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد

شنبه بیست و پنجم بهمن 1393 ساعت 3:18 ب ظ
سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)

بخش دانشگاهی سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با عنوان از حریم فاطمی تا حریم رضوی به میزبانی دانشگاه صنعتی قم در قالب مقاله، کلیپ و دلنوشته برگزار می گردد که علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند راهنمای ارائه آثار به این جشنواره را از اینجا دریافت نمایند.

سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)

چهارشنبه یکم بهمن 1393 ساعت 0:17 ق ظ
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود