امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور فرهنگی

حضور دکتر هاشمی معاون فرهنگی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در شهر مقدس قم و ملاقات با مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی قم

یکشنبه بیست و دوم شهریور 1394 ساعت 4:16 ب ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر ضیا هاشمی معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با مدیر و کارشناسان فرهنگی دانشگاه صنعتی قم روز جمعه94/6/20 دیدار و گفتگو کرد.
دکتر هاشمی در سفر یک روزه اش به شهر مقدس قم ، همراه با مدیر و کارشناسان فرهنگی دانشگاه صنعتی قم ضمن زیارت کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران ، از خانواده جانباز شهید حجت الاسلام والمسلمین انصاری رئیس فقید مرکز شیعه شناسی بازدید به عمل آورد.
در ادامه دکتر هاشمی طی جلسه ای با تولیت مسجد مقدس جمکران دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه آقای دلیر مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی قم ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در این دانشگاه از جمله برنامه های ویژه دانشجویان جدیدالورود، آمادگی خود را جهت میزبانی و اجرای برنامه ها ی فرهنگی و قرآنی دانشجویان سراسر کشور اعلام نمود.
همچنین ضمن ارائه گزارش مدیریت فرهنگی تولیت مسجد مقدس جمکران، اجرای برنامه های فرهنگی و معرفت افزایی در زمینه انتظار مطرح گردید و دکتر هاشمی پیگیری و انعقاد تفاهم نامه فی مابین مسجد مقدس جمکران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به دانشگاه صنعتی قم واگذار نمود.
معاون فرهنگی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری نیز از برگزاری اجلاس معاونین فرهنگی دانشگاه های کشور و جشنواره سراسری قرآن کریم ویژه دانشجویان سراسر کشور خبر داد و افزود: با توجه به اعلام آمادگی دانشگاه صنعتی قم جهت میزبانی مراسمات فرهنگی و قرآنی کشوری، این دانشگاه را به عنوان اولین میزبان مد نظر خواهیم داشت.
در پایان نیز دکتر هاشمی در بین دانشجویان بسیجی استان کهکیلویه و بویر احمد که در طرح ولایت شرکت داشتند جهت ایراد سخنرانی حضور یافت .
 
 
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود