امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور فرهنگی

همایش پیگیری مطالبات دانشجویی با حضور مهندس امیر آبادی نماینده مردم قم

چهارشنبه سی ام اردیبهشت 1394 ساعت 7:32 ب ظ
همایش پیگیری مطالبات دانشجویی با حضور مهندس امیر آبادی نماینده مردم قم
همایش پیگیری مطالبات دانشجویی درحاشیه مجمع سالانه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با حضور مهندس امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و دکتر آخوندی ریاست دانشگاه صنعتی قم در روز دوشنبه 28 اردیبهشت ماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: در این همایش جناب آقای امیر آبادی گزارش کوتاهی از فعالیت های انجام شده جهت تامیین نیازهای موجود دانشگاه صنعتی قم پرداخت.
ایشان افزود: دانشگاه صنعتی قم برای استان یک نیاز مهم و اساسی است و مباحثی چون ادغام و انحلال کاملا غیر واقع است و ما به عنوان نمایندگان استان قم هیچ وقت نخواهیم گذاشت این مباحث مطرح شود و اگر قرار است دانشگاهی ادغام شود باید بخشی از دانشگاه صنعتی قم شود.
امیر آبادی افزود: تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا دانشگاه صنعتی قم به جایگاه مطلوب خود نزدیک شود.
در پایان نماینده مردم قم خاطر نشان کرد: باید کیفیت آموزشی در دستور کار این دانشگاه قرار بگیرد وانشاالله مسئولین پیگیر گسترش رشته ها به سمت تحصیلات تکمیلی و ایجاد پردیس دانشگاه صنعتی قم باشند.
در ادامه این همایش آقای دکتر آخوندی ریاست دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداختند.دکتر آخوندی در پاسخ به سوالات دانشجویان گزارشی از برنامه های پیش روی دانشگاه را برای حضار ارائه کرد.

 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود