امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار امور فرهنگی

دانشجویان دانشگاه صنعتی قم به جشنواره ملی حرکت راه یافتند

یکشنبه بیست و پنجم آبان 1393 ساعت 12:37 ق ظ
به نقل از روابط عمومی دانشگاه : هفتمین جشنواره ملی حرکت چهارشنبه 30 مهر در شیراز با معرفی انجمنهای علمی دانشجویی و افراد برتر در حوزه های 16گانه داوری به کارخود پایان داد.
در این جشنواره انجمنهای علمی دانشجویی ،300 موسسه آموزش عالی و دانشگاه کشور دستاوردهای خود رادر 78غرفه به نمایش گذاشتند.
با نظارت مدیریت فرهنگی ، از دانشگاه صنعتی قم انجمن علمی نخبگان به عنوان فعال ترین انجمن علمی دانشگاه به دبیری محمد سهیل باقریان به این جشنواره راه یافت.
حجت السلام والمسلمین امیدیان مدیر محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از دانشجویان انجمن نخبگان افزود : امید است با حمایت کلیه مسئولین دانشگاه شاهد درخشش بیشتر انجمن های علمی در زمینه های دیگر باشیم و سیاست مدیریت فرهنگی و اجتماعی تقویت مبانی علمی و پژوهشی انجمن های تابعه می باشد.
همچنین محمد سهیل باقریان نیز در این باره گفت: این جشنواره تجربه بسیار خوبی برای دانشجویان این دانشگاه بود چرا که نکات بسیار خوبی در نشستی با حضور کلیه دبیران انجمن های علمی برتر مطرح شد.وی افزود : با توجه به پتانسیل های علمی دانشجویان انجمن نخبگان که در جشنواره ملی حرکت رؤیت شد و پیروی مذاکرات صورت گرفته با جناب آقای دکتر متقی مدیر انجمن های علمی وزارت علوم توجه ویژه ای به انجمن های علمی دانشگاه صنعتی قم خواهد شد.
وی در ادامه افزود: همچنین انجمن علمی نخبگان در نظر دارد با تهیه و ارسال نشریه های علمی دانشجویی و برگزاری دوره های علمی مشترک با سایر دانشگاه ها به ویژه دانشگاه های مطرحی چون صنعتی شریف،امیر کبیر و... فعالیت های دانشجویان دانشگاه صنعتی قم را مطرح نماید.
محمد سهیل باقریان ضمن تشکر از کلیه اعضای انجمن نخبگان دانشگاه صنعتی قم در مورد فعالیت های انجام شده در این انجمن گفت: تا کنون این انجمن موفق به ثبت سه طرح در بنیاد ملی نخبگان توسط دبیر این انجمن شده است.برگزاری مسابقات گلایدر استان ،کلاس کدینگ تافل و دوره های کار آفرینی جهت جذب در بازار کار، همچنین اخذ تخفیف از مؤسسات مطرح در بحث کارگروه های ارشد دانشگاه از جمله برنامه های صورت گرفته در انجمن نخبگان دانشگاه می باشد.
در انتها وی به برنامه های آتی این انجمن اشاره کرد که به شرحذیل می باشد :
برگزاری دوره های کارگاهی مکانیک، برق، کامپیوتر و پلیمر
برگزاری کلاس های دوره ای آمادگی رباتیک در مسابقه ی ایران اپن در فروردین ماه
شرکت در کنگره ملی پیشگامان پیشرفت در دانشگاه شهید بهشتی تهران 12 الی 13 آذر ماه
برگزاری دوره های بورس در استان قم
برگزاری کلاس ایده پردازی در استان قم با حضور صنعتگران
ایجاد شبکه اجتماعی علمی با نظارت واحد فرهنگی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود